Defecte stuurstang

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Plaats reactie
Diribassare
Starter

2 weken geleden zijn voor de APK rubbers bij de ophanging vervangen. Gisteren is tijdens een rit met een gelukkig lage snelheid de stuurstang van 1 van de wielen onder de auto wegegevallen. Het gvoel ontstond dat op een lekke band gereden werd. Bleek de stuurstang van 1 van de wielen los geraakt te zijn.

Kan dit met het vervangen van het ophangingsrubber te maken hebben? Heeft de garage vergeten een moer aan te draaien?

Heeft iemand tips voor mij wat te doen.

groeten Thijs
Turbodesk
5th Gear member

Dat is lastig om zo te zeggen. Dan moet je zelf al weten waar de stuurstang is losgeraakt, en welke rubbers er zijn vervangen.
Het is namelijk mogelijk dat een monteur een moer niet goed heeft aangedraaid waardoor deze is losgetrild tijdens het rijden.

Is het al hersteld? Heb je misschien foto`s?
Afbeelding

Volvo V70 D5 Edition II, MY2007, 185Pk, GT6, Sapphire Black, Family Line, Mobility Line, Visibility Line, HU850 HP, RSE, EGR & DPF Off, Stage-2 Tuning by Volvotune
Volvo V40 1.8 Lpi Europa
Diribassare
Starter

Bedankt voor de reactie. Ik zit op dit moment in Malawi, een van mijn kinderen reed op dat moment in de auto. De garage heeft de kosten van herstel voor zich genomen. Er schijnt verder niets beschadigd te zijn.

Ik kon op dat moment op het forum niets over dit probleem vinden.
Turbodesk
5th Gear member

Diribassare schreef:Bedankt voor de reactie. Ik zit op dit moment in Malawi, een van mijn kinderen reed op dat moment in de auto. De garage heeft de kosten van herstel voor zich genomen. Er schijnt verder niets beschadigd te zijn.

Ik kon op dat moment op het forum niets over dit probleem vinden.
Dat is heel netjes opgelost dan.
Afbeelding

Volvo V70 D5 Edition II, MY2007, 185Pk, GT6, Sapphire Black, Family Line, Mobility Line, Visibility Line, HU850 HP, RSE, EGR & DPF Off, Stage-2 Tuning by Volvotune
Volvo V40 1.8 Lpi Europa
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”