2 weken geleden zijn voor de APK rubbers bij de ophanging vervangen. Gisteren is tijdens een rit met een gelukkig lage snelheid de stuurstang van 1 van de wielen onder de auto wegegevallen. Het gvoel ontstond dat op een lekke band gereden werd. Bleek de stuurstang van 1 van de wielen los geraakt te zijn.
Kan dit met het vervangen van het ophangingsrubber te maken hebben? Heeft de garage vergeten een moer aan te draaien?
Heeft iemand tips voor mij wat te doen.
groeten Thijs
Defecte stuurstang
- Turbodesk
- 5th Gear member
Dat is lastig om zo te zeggen. Dan moet je zelf al weten waar de stuurstang is losgeraakt, en welke rubbers er zijn vervangen.
Het is namelijk mogelijk dat een monteur een moer niet goed heeft aangedraaid waardoor deze is losgetrild tijdens het rijden.
Is het al hersteld? Heb je misschien foto`s?
Het is namelijk mogelijk dat een monteur een moer niet goed heeft aangedraaid waardoor deze is losgetrild tijdens het rijden.
Is het al hersteld? Heb je misschien foto`s?
-
- Starter
Bedankt voor de reactie. Ik zit op dit moment in Malawi, een van mijn kinderen reed op dat moment in de auto. De garage heeft de kosten van herstel voor zich genomen. Er schijnt verder niets beschadigd te zijn.
Ik kon op dat moment op het forum niets over dit probleem vinden.
- Turbodesk
- 5th Gear member
Dat is heel netjes opgelost dan.Diribassare schreef:Bedankt voor de reactie. Ik zit op dit moment in Malawi, een van mijn kinderen reed op dat moment in de auto. De garage heeft de kosten van herstel voor zich genomen. Er schijnt verder niets beschadigd te zijn.