Weet iemand of er spoilertjes bestaan voor op de vooruit, zoiets als de Aircap van de E Cabrio en EOS, alleen dan als accesoires.
Zijn er nog andere mogelijkheden om het reizen met 4 personen in een cabrio comfortabeler te maken?
Aircap voor C70?
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
het dak dichthouden is een goed begin
Volvo for life
- liquid_force
- 6th Gear member
- Berichten: 4695
- Lid geworden op: 12.11.2005 - 19:18
- Locatie: Zürich
of niet zo hard rijden 

- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
ok, nee, datgene dat jij zoekt bestaat niet
Volvo for life
- liquid_force
- 6th Gear member
- Berichten: 4695
- Lid geworden op: 12.11.2005 - 19:18
- Locatie: Zürich
gewoon even bij de Hoorwinkel voorbij, die kunnen op maat gemaakte hoor-bescherming maken ... heb zelf een versie met bluetooth erin zodat ik zonder probleem ook open met 140kmh kan telefoneren 

- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
een helmpje op?
Volvo for life
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21034
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
http://hoorstudiorenses.nl/gehoorbescherming.phpliquid_force schreef:gewoon even bij de Hoorwinkel voorbij, die kunnen op maat gemaakte hoor-bescherming maken ... heb zelf een versie met bluetooth erin zodat ik zonder probleem ook open met 140kmh kan telefoneren
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- robemer
- 4th Gear member
- Berichten: 569
- Lid geworden op: 12.04.2010 - 17:23
- Locatie: Beuningen
Achterpassagiers hebben hoe dan ook wat meer last van turbulentie dan de voorzitters.
Het is eigenlijk gewoon kwestie van snelheid laag houden (tot 80 km/uur). De achterpassagiers mogen blij zijn dat ze in zo'n mooie auto mogen meerijden en bij cabrio rijden hoort nu eenmaal wat meer wind....
Je kan natuurlijk zelf wat gaan fabriceren wat op een aircap lijkt maar als de wind spelbreker is dan gewoon (zoals al eerder aangegeven) dak sluiten.
Even ter info....heb bruidspaar rondgereden in mijn C70, rustig tot 50 km/uur ivm kapsel van de bruid.... weer die dag rond de 20 graden en briesje met flauw zonnetje.
Het is eigenlijk gewoon kwestie van snelheid laag houden (tot 80 km/uur). De achterpassagiers mogen blij zijn dat ze in zo'n mooie auto mogen meerijden en bij cabrio rijden hoort nu eenmaal wat meer wind....
Je kan natuurlijk zelf wat gaan fabriceren wat op een aircap lijkt maar als de wind spelbreker is dan gewoon (zoals al eerder aangegeven) dak sluiten.
Even ter info....heb bruidspaar rondgereden in mijn C70, rustig tot 50 km/uur ivm kapsel van de bruid.... weer die dag rond de 20 graden en briesje met flauw zonnetje.
- Frank09
- 2nd Gear member
- Berichten: 130
- Lid geworden op: 10.06.2009 - 23:05
- Locatie: Noord-holland
Met 4-en boven de 80 km is voor de achter passagiers idd nogal winderig en geeft flink wat herrie. Maar daar is het ook wel een cabrio voor. Achterin de EOS heb je daar ook last van. Lekker cruisen op binnenwegen tot max. 80 km, heerlijk. Met 4 personen en 120 op de snelweg is dan toch wat minder.
De afgelopen dagen in Berlijn in een cabriobus (dubbeldekker) gezeten, met max. 50-60 km per uur, geen enkel probleem.
De afgelopen dagen in Berlijn in een cabriobus (dubbeldekker) gezeten, met max. 50-60 km per uur, geen enkel probleem.
C70 Tourer 2.4i Geartronic (2009)