Door stijgende brandstofprijzen en het al een tijdje bevroren zijn van de leasevergoeding incl. brandstofvoorschot was het even schrikken wat er aan auto's overbleef (weinig dus).
Ik rij alleen zakelijk in de leaseauto dus hoef geen rekening te houden met vakantie en andere praktische zaken.
Na over de schrik te zijn gekomen van de beperkte keuze, ook maar eens bij Volvo binnengelopen.
De S60/V60 was een verrassing, is er een italiaan in het designteam gezet, of hebben ze de linealen weggehaald? Hoe dan ook, auto met mooie lijnen, en ook in de auto een plek waar je 50.000km per jaar comfortabel kunt doorbrengen.
Maar dan het budget ... geen D3 momentum ...
D2 Base, dat is wel karig, misschien toch maar de A3 143pk SB Proline S?
Na wat gesprekjes bij de dealer en veel tijd achter de calculator en de volvo configurator, en een ING kwartaalaanbieding kon het toch uit.
Volvo S60 Drive
Vibrant CopperElectrum Gold
Leer Beechwood/ZwartZwart leer
Business pack pro
- parkeersensoren achter
- cruise control
- leren stuurwiel met bediening
- RTI navigatie
- High performance multimedia
De Oden velgen waren te duur, maar met wat creativiteit kwam ik met de dealer eruit om achteraf Naos velgen te plaatsen zodat het wel in budget viel (zie Naos velg onder S80).
Leverdatum 15 augustus (dan loopt huidig contract af).
Update, door vertraging bij ING (en snelle fabricage) was mijn laatste kleuraanpassing niet doorgekomen. Geen vibrant copper maar electrum gold. Ben denk ik de eerste in die kleur. Ik had ingezet op gold, tot ik een copper zag, maar lag voor mij dicht bij elkaar. Auto staat in juni al bij de dealer en staat dan 2 maanden daar