Sinds kort ben ik in het bezit van een V70D (2000).
Bij aankoop heb ik niet gemerkt dat het klepje naar de benzinedop niet meer sluit. Volgens het instructieboekje werkt dat met een elektromotor die werkt op het contact van de auto. Ik vermoed dat er iets mis is met die motor. Weet iemand hoe ik daar bij kan komen?
Klepje benzinedop
- Max
- 7th Gear member
Heb je bij de constatering meegenomen dat er een vertraging zit?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
2022 XC40 P6, geen OR maar gewoon blauw
2017 XC60 mooi wit is niet lelijk
2011 Burton
2009 XC70 OR: kan het nog mooier?
2006 S80 XZ-NF-90: style and safety
2005 Saab 9-3 ('98 )
1995 340 DL (grijs) TD-52-VX: Parkinson
1992 740 D Estate (wit) YS-32-HB: Machtig
1984 340 D (rood): Mijn eerste
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
2022 XC40 P6, geen OR maar gewoon blauw
2017 XC60 mooi wit is niet lelijk
2011 Burton
2009 XC70 OR: kan het nog mooier?
2006 S80 XZ-NF-90: style and safety
2005 Saab 9-3 ('98 )
1995 340 DL (grijs) TD-52-VX: Parkinson
1992 740 D Estate (wit) YS-32-HB: Machtig
1984 340 D (rood): Mijn eerste
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Die motortjes gaan nogal eens kapot.
Meestal moet dus het motortje vervangen worden.
Soms is er wat mis met de stangetjes. Als je de bekleding aan de binnenkant weghaalt, dan is dat laatste nog wel te controleren. En evt. invetten.
Soms is er wat mis met de stangetjes. Als je de bekleding aan de binnenkant weghaalt, dan is dat laatste nog wel te controleren. En evt. invetten.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
- JosW
- 5th Gear member
Bedankt voor je reactie. Tevens ook bedankt voor je reactie bij de familieberichten. Ik ga er maar mee aan de slag. Geeft wat afleiding.Battlecruiser schreef:Die motortjes gaan nogal eens kapot.
- JosW
- 5th Gear member
Net bij een Volvo-garage geweest. De monteur vertelde me dat dat ding niet door een relais aangestuurd wordt maar door de computer. Dus een kwestie van uitlezen. Had ie nu geen tijd voor.
Bij terugkomst thuis maar even het motortje met wat contactspray verwend. En ja hoor, hij doet het weer!
Bij terugkomst thuis maar even het motortje met wat contactspray verwend. En ja hoor, hij doet het weer!
- piotrV70
- 5th Gear member
Zeker weten ?JosW schreef:Net bij een Volvo-garage geweest. De monteur vertelde me dat dat ding niet door een relais aangestuurd wordt maar door de computer. Dus een kwestie van uitlezen. Had ie nu geen tijd voor.