Eerst durfde ik het niet aan,omdat ik op forums las,dat de bumper er af gehaald moest worden.
Maar uiteindelijk heb ik toch dop 10 en ringsleutel 10 in de hand genomen en begonnen met het demonteren van de koplampen.
Viel best mee,alleen aan de linkerkant was het even friemelen,aangezien we airco hebben.Daar zit een stuk stuk leiding.
Maargoed,de koplampen eruit gehaald,uit elkaar gehaald en in de primer gespoten.

Ik had rode primer en dat was gelijk even een probeersel om te kijken of de kleur van de auto ook mooi stond,ipv zwart.

Nee,niet echt dus.Ze worden gewoon zwart.
Zogezegd,zo gedaan.
En het staat zonder auto al helemaal mooi en strak.

De knipperlichten hebben zo'n witte rand zitten.Nou vindt ik dat niet zo mooi staat,dus de rand ook maar zwart gespoten.
In de toekomst zullen er misschien wel donkere knippers in komen,maar die moeten wel even wachten.

Een foto van het geheel maak ik vanmiddag.Aangezien ik mijn vrouw weg moest brengen naar het werk,ben ik al vroeg bezig.
Gisteren had ik de koplampen al verwijderd en die heb je 's morgens om 05.15 uur wel nodig.En zij rijdt de meeste kilometers in de Volvo,dus ik moest haar even wegbrengen met de Kadett(!)

tot vanmiddag met verse foto's van de Volvo V40.
groetjes Marcel.