Ik heb echter nog 2 Phoenix Gold versterkers liggen. Wel wat groter dan een PA, maar ik hoop dat in dit geval size does matter opgaat. Ik wil eerst experimenteren met 1 versterker, als ik de premium set compleet heb ga ik de 2e erbij plaatsen. Ik vraag me echter af wat de juiste manier van aansluiten is.
Ten eerste moet ik van de HU603 naar een Non-Volvo versterker. Hiervoor heb ik een adaptorkabel nodig van Volvo DIN naar 4x tulp plus een remote. Deze kabel heb ik zelf in elkaar geknutseld:

Van de versterker ga ik het liefst rechtstreeks naar de speakers, met 1,5mm2 luidsprekerkabel. Helaas werkt dit niet want dan kan ik de Parrot niet gebruiken. De Parrot komt -denk ik- tussen de versterker en de speakers in, net zoals ie nu tussen de HU en de speakers zit. Klopt dat? Ik heb wat lopen googlelen maar dan vind ik berichten van mensen die een Parrot tussen de HU en versterker plaatsen, maar volgens mij kan dat helemaal niet. Verder zijn er ook mensen die gaan kloten met hi-low adaptors enzo, maar dat zie ik niet zitten. Ik denk dus dat onderstaande volgorde goed is, denken jullie dit ook?

Het nadeel van bovengenoemde opstelling is dat je het goede signaal uit de versterker weer een beetje afbreekt door de fragiele kabels en aansluitingen van de Parrot. De kabels die er nu liggen zullen niet dikker zijn dan 0,5mm2, echt flinterdun dus. Dit vind ik Premium-speaker onwaardig. Helaas is er niets anders mogelijk, maar ik word er niet happy van.
Helemaal ideaal zou het zijn als ik een GROM, iMiv of ander apparaat heb waarmee ik USB en het liefst ook iPod kan afspelen. Dan een centerspeaker aanschaffen en de Parrot daar op aansluiten. Dan kan ik de versterker gewoon rechtstreeks naar de speakers laten lopen met goede kabels, zo blijft de kwaliteit hoog.