Na een flinke regenbui afgelopen donderdag, deed ik mijn kofferklep later op de avond op en kwam er gewoon water met een pisstraaltje vanuit mijn slot naar buiten. Ook achterop bij het raam kwam redelijk veel water naar het afwatergootje tussen raam en rubber.
Vervolgens had ik binnenbekleding los gehaald van de klep en zag dat dit ook vrij nat was aan de kofferklep-zijde.
Nu heb ik bekleding los gehad en gisteren zag ik geen water in de klep na een flinke regenbui.
Iemand idee? Het moet van bovenaf komen want auto staat meerendeels stil. :oops:
Lekkage kofferklep?
-
- 6th Gear member
Misschien heeft er vuil tussen de rubbers gezeten, wat er voor heeft gezorgd dat de rubbers niet goed hebben afgesloten. Of elders in de waterafvoergootjes een verstopping, waardoor het water op een oneigenlijke manier zijn weg naar beneden vindt. Ik hoop voor je dat er geen rubbers lek zijn.
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
-
- 4th Gear member
Als je niet weet waar het vandaan komt, zou je iemand met een hogedrukspuit op de achterklep kunnen laten spuiten. Dan ga jij in de kofferbak liggen en dan zie je snel genoeg waar(door) het lekt.
Arnoud
-
- Starter
Beste Bartus,
Ik heb volgens mij precies dezelfde lekkage, en ben dus erg benieuwd of jij de oorzaak, en hopelijk ook de oplossing reeds hebt gevonden?
Iemand anders nog suggesties?
Het water loopt eerst in de klep, en dan pas naar binnen volgens mij dus met hogedrukreiniger zie je nog niks?
Ik heb volgens mij precies dezelfde lekkage, en ben dus erg benieuwd of jij de oorzaak, en hopelijk ook de oplossing reeds hebt gevonden?
Iemand anders nog suggesties?
Het water loopt eerst in de klep, en dan pas naar binnen volgens mij dus met hogedrukreiniger zie je nog niks?