Beste forumleden..
Update aangereden Volvo V40 T4 Phase 1..
Ik heb via een kennis toch mijn auto kunnen laten repareren!! Voor 150 euro hebben ze hem daar weer netjes recht getrokken. Alleen de uitlaat staat nog een beetje scheef. Maar er zijn door die aanrijding ook een paar electrische problemen. Deur open lampje blijft branden, centrale vergrendeling doet het niet meer, binnen verlichting gaat niet meer aan, dagteller en klok gaan steeds op weer nul zodra ik het contact uitzet.
Vriendelijke groet
VOLVO V40 T4
Update aangereden Volvo V40 T4
-
- 8th Gear member
Waarom ga je niet door in je eigen topic? http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=43828
Ik zeg: prima, als het ding maar veilig is, de rest kan je maken.
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
- Harige Harry
- 2nd Gear member
Niet verkeerd! Zolang ie uiteraard veilig weer de weg op kan. De overige problemen zijn toch wel op te lossen zou je zeggen... Succes!
S60 T5 geartronic, cosmos bleu metalic, zwart leder, 2000. verkocht...
-
- 2nd Gear member
Waarom ga je niet door in je eigen topic? http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=43828
Ja je wel hebt gelijk wat betreft het topic heb er niet aan gedacht!! :violent1: Volgens reperateur is er niets meer aan de hand en zegt dat hij wel grotere schades weer gemaakt heeft. Voorlopig blijf ik dus voorzichtig rijden die auto. Hij rijdt kaarsrecht en trekt niet naar links of rechts.
Ja je wel hebt gelijk wat betreft het topic heb er niet aan gedacht!! :violent1: Volgens reperateur is er niets meer aan de hand en zegt dat hij wel grotere schades weer gemaakt heeft. Voorlopig blijf ik dus voorzichtig rijden die auto. Hij rijdt kaarsrecht en trekt niet naar links of rechts.
- laheije
- 4th Gear member
Hij kan heel goed gemaakt zijn maar 1 aandachtspunt wat je van tijd tot tijd moet controleren is hoe de toestand van de banden is i.v.m. het mogelijk scheef afslijten van de banden, hoeft niet maar kan wel.
Huub
Huub
Wie schrijffouten vindt mag ze houden