Storing melding

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Plaats reactie
blaastoeter
2nd Gear member
Contacteer:

Beste mede forummers,

Sinds 2009 ben ik in het bezit van een v70 t-5.
Km stand toen was 76400km nu ruim 2 jaar verder begint de auto toch wat kuren te vertonen.

Het niet stationair kunnen blijven zal een probleem zijn met de ETM. Dus dat is op te lossen. Echter naar nu lijkt heeft de auto een elctronica probleem sinds gister krijg ik de melding er een storing zit in het dimlicht maar beide lampen van het groot licht branden niet. (dimlicht wel)

Ook doet de telefoonmodule gek soms geeft ie aan geef pin typ je deze in dan blijft ie gewoon staan gebeurt verder niets. Ook de rechterspiegel kan inmiddels niet meer verstelt worden naar binnen overigens wel naar buiten.

Kortom wellicht heeft het niets met elkaar te maken maar wellicht toch wel.
Wie kan mij van advies dienen zonder een hoop ritjes naar de dealer te hoeven maken.

Dan totslot de vraag hoe de contactpunten van de richtingaanwijzer aan te drukken en schoon te maken? Nu hapert deze wel is.

Hoop op jullie antwoorden.

Groet
Kasper.
Volvo T5 geartronic 2001 comfortline, sportline etc. nebula 18";
JosW
5th Gear member

Ik geef toe, het is niet direct een to the point antwoord op jouw vragen maar wat betreft de electronica heb ik ook ooit tegelijk optredende problemen gehad. Bij de dealer aan de diagnosekast geen foutmeldingen. Toen op advies van de dealer de boel gereset en de problemen waren weg.

Dus, stap 1 is om de auto uit te laten lezen. Komt daar niets uit dan is resettten een optie.
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”