Nou ik heb meer een verhaaltje dan een vraag of kacht (hihi), weer eens wat anders .
Gisteren avond moest ik nog even met vrouw en kind de nodige boodschappen doen, dus wij naar de ah hier in Lelykstad.
Ik stap uit mijn rode 850 estate en zie er nog eentje aankomen, die net als ik ook een plekkie zoekt.
Ik verwijs hem dat er naast mijn wagen nog wel een plekje vrij is, en na wat steek werk van zijn kant parkeert hij zijn wagen naast de mijne.
Ik kijk nog naar zijn wagen terwijl ik met mijn dochter aan de hand naar binnen loop.
Maar ik zie hem ook kijken naar mijn wagen, en ik denk nou ik ga hem aanspreken of hij wat zoekt voor zo'n wagen.
Zo gezegt zo gedaan en ik spreek hem vriendelijk aan met de vraag of hij onderdelen zoekt of zo, hij zegt van niet en zegt me dat er nog maar weinig rode 850 estates zijn.
Ik vertel hem heel erg vrolijk dat ik hier lid ben en al erg geholpen bn met probleempje in mijn wagen. hij begint te lachen en vertelt mij dat hij ook lid is.
Helaas ben ik zijn forum naam vergeten, maar hoop dat er meer leden in lelystad zijn die een keer een praatje aan gaan ik lees hier wel eens anders.
Dus als je naar de ah gaat kun je net als de oudere mannetjes eens lekker bij een gratis bakkie koffie praten over de volvo griep en zo.
Groeten van richard. sorry voor het lange verhaal maar ik heb mijn best gedaan op de hoofdletters en dergelijk