Hallo,
Ik wil een Parrot CK3100 in mijn V70 van 2009 bouwen maar ik vraag mij een paar dingen af. Ten eerste waar zitten de iso stekkers? Het is een Base professional installatie en de een zegt achterin de ander onder de stoel en weer een ander zegt achter de cd speler! En als de stekker achter de CD speler zit hoe kom je daar en hoe haal deze eruit? Ik ben al een dag aan het schroeven en zoeken geweest maar helaas niks gevonden.
Dus wie o wie kan mij helpen??
Groeten Erwin
Parrot CK3100 inbouwen in V70 Bj 2009??
-
- Starter
Hallo Erwin,
Waarschijnlijk bedoel je een Base Peformance geluidsysteem
Op dit moment zul je geen ISO stekkers kunnen vinden, omdat deze er niet zitten. Om de carkit te kunnen monteren, heb je eeen speciale kabel nodig (een verloopstekker van origineel naar ISO naar origineel) Deze is leverbaar van bijvoorbeeld KRAM nummer 86197
Als ik het goed heb kun je deze stekker achter de CD-speler klikken.
Waarschijnlijk bedoel je een Base Peformance geluidsysteem
Op dit moment zul je geen ISO stekkers kunnen vinden, omdat deze er niet zitten. Om de carkit te kunnen monteren, heb je eeen speciale kabel nodig (een verloopstekker van origineel naar ISO naar origineel) Deze is leverbaar van bijvoorbeeld KRAM nummer 86197
Als ik het goed heb kun je deze stekker achter de CD-speler klikken.
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Zeker, correct.
http://www.volvotech.eu/product_info.ph ... cts_id/315
Die heb je nodig. Handleidingen in de maak trouwens voor Parrot inbouw in Volvo...
http://www.volvotech.eu/product_info.ph ... cts_id/315
Die heb je nodig. Handleidingen in de maak trouwens voor Parrot inbouw in Volvo...
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.