Weet iemand of de wielmoeren van de lichtmetalen Volvo velgen van een V40 ook gebruikt kunnen worden om orignele Volvostalen velgen met winterbanden vast te zetten?
Is er nog verschil bijvoorbeeld dat er conische moeren en/of rechte moeren o.i.d. zijn of mogen de siervelgmoeren ook gewoon op de wintervelgen?
Edwin
Welke wielmoeren op wintervelg
-
- 3rd Gear member
Hoi Edwin,
Bij mij konden de moeren (conisch) zowel op de stalen velgen als op de lm velgen. Bij beide waren de velg gaten het zelfde. Anders gewoon ff eentje van je lm velg uitproberen op de stalen velg.
Bij mij konden de moeren (conisch) zowel op de stalen velgen als op de lm velgen. Bij beide waren de velg gaten het zelfde. Anders gewoon ff eentje van je lm velg uitproberen op de stalen velg.
V70N 2.5T fasttech
- Edwin
- 5th Gear member
Hoi Rene,smalltownboy schreef:Hoi Edwin,
Oke bedankt, ik ga het proberen en hoop dat het past.
gr. Edwin.
- Menno V40
- 1st Gear member
Edwin,
Je kunt de chromen moeren ook op je stalen velgen gebruiken. Deze gaan dan over het draadeind heen (uiteinde dicht). Je kunt bij de dealer ook (kortere, conische) moeren kopen. Prijs €1,60 per stuk, da's de eenvoudigste uitvoering.
Je kunt de chromen moeren ook op je stalen velgen gebruiken. Deze gaan dan over het draadeind heen (uiteinde dicht). Je kunt bij de dealer ook (kortere, conische) moeren kopen. Prijs €1,60 per stuk, da's de eenvoudigste uitvoering.
V70 D5 Edition II 163pk april 2004 & V40 1.9D Europa 95pk feb. 2000