Onderdelen voor de V40?

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
RexV40
Starter

Ik had mijn vraag bij de verkeerde subforum gesteld, vandaar nogmaals en hoop goed nu. Wel ben al een stuk op eind geholpen (dank, Morgenstond), maar wie er nog tips heeft, welkom! "Zoals gezegd ben ik sinds kort in bezit van een V40 uit 2001. er zijn wat kleine onderdelen die verbeterd moeten worden of vervangen. Ik zoek ruitenwisser kap achter en (uitschuifbare) bekerhouder midden (bij Handrem) voor deV40. Wie kan mij helpen of verwijzen naar een site waar deze onderdelen (en meerdere) voor de V40 te krijgen zijn. Ik weet er is veel, maar ik mis het overzicht daarvoor, vandaar mijn vraag."
V for 40
Iroll
6th Gear member

Marktplaats of even de sloperijen in de buurt langs gaan. Op sloperijen loop je vaak voor een leuke prijs tegen onderdelen aan.
RexV40
Starter

Thanks, ga ik ook doen, online kom ik er niet uit, teveel en te vaag! Thanks
V for 40
game0ver
2nd Gear member

De uitschuifbare bekerhouder zijn zeer zeldzaam, en deze kosten nieuw een vermogen. succes met de zoektocht.

Het kapje van de wisser gewoon even bij de dealer halen kosten een paar euro.
devnullT4
2nd Gear member

game0ver schreef:De uitschuifbare bekerhouder zijn zeer zeldzaam, en deze kosten nieuw een vermogen
De bekerhouder voor in het dashboard, een leuk kadootje om te krijgen met bijv. kerst, kost zo'n 75,- ex.btw
Voor een stukje plastic is het wel erg duur ja
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”