Volvo Guard alarm 440/460

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Plaats reactie
roever
4th Gear member

Ik kan een Volvo Guard alarm kopen, een complete set in doos. Hier zit ook een unit bij waar op "keyless entry" opstaat. Er zit géén afstandsbediening bij.

Weet iemand of deze "keyless entry" unit is voor het op afstand openen en sluiten van de portieren, en kan je hier een losse afstandsbediening voor bestellen bij de dealer (en wat kost deze dan?).
Volvo V50 DRIVe S/S Pro Edition R-Design 2012, Winterline, Black Sapphire Metallic, trekhaak, sunblinds.
IkeV70
5th Gear member

Keyless entry betekent normaal gesproken dat de deuren open springen als je in de buurt komt. Dit mbv een keycard die gewoon in je binnenzak kan blijven zitten. Dus geen sleutel en ook geen afstandbediening waarvan je een knopje moet indrukken.
Bij keyless entry hoort ook een start-stop knop om de motor te starten. Anders heb je er natuurlijk niet zoveel aan, moet je voor het starten alsnog je sleutel tevoorschijn halen.
Ik kan me niet voorstellen dat je voor een 440 een compleet keyless entry systeem kunt krijgen.
V70 - 2.5D
V60 PIH
V60 T5
roever
4th Gear member

Ja dat (nutteloze) systeem ken ik van Renault en Mercedes, maar dat lijkt idd erg sterk. Maar keyless entry is (letterlijk) ook als je een afstandsbediening hebt, dan kun je ook zonder sleutel naar binnen.

Maar het gaat om een origineel alarm, dus de eerste optie lijkt me onwaarschijnlijk.
Volvo V50 DRIVe S/S Pro Edition R-Design 2012, Winterline, Black Sapphire Metallic, trekhaak, sunblinds.
Welles
5th Gear member

Ik heb toevallig laatst even de unit voor de afstandsbediening uit mijn '97 S40 gedemonteerd en daar stond inderdaaad ook "Keyless Entry" op. Strikt genomen klopt het ook natuurlijk....
S40 1.8 | 1997

S60 2.4 (170 pk) Intro Edition | Audio Line | 17” Amalthea (winter) | 16” Adrastea (zomer) | 2001 | Ash Gold Pearl (446)
Gedaan: RTI-scherm + Garmin GVN53 + achteruitrijcamera | V O L V O logo | klapsleutel | MY '05 koplampen | zonwering rondom achter[/size]
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”