nu kwam ik deze tegen maar ik weet niet of deze zal passen
in zoekertje staat dat deze past op een v70 en een mitsubishi Carisma
volgens ik heb opgezocht past hij wel maar zou graag zeker zijn
hebben jullie een idee ?
alvast bedankt
grtz jony

Ik heb ook een originele veerpootbrug besteld via de dealer voor mijn C70.jony schreef:hallo, daarnet naar dealer in belgie gebeld en ze vinden het product terug als ze de code ingeven maar er staat niets van type of andere info bij
enkel veerpootbrug
nu vroeg ik me af of ze die bestellen of het dan zeker de juiste is en of het normaal is dat ze in belgie zo moeilijk te krijgen zijn
alvast bedankt
grtz jony
De C70 is gebouwd op het chassis van een 850jony schreef:ok ik heb contact opgenomen volvo belgie en daar vertelde ze dat het voor de 850 s en v70 is dus zal ook wel op de c70 gaan
was het van u het zelfde code nr of vonden ze het in hun systeem wel onder veerpootbrug ?
ik zal straks even gaan en kijken om een te bestellen
normaal heb ik hem dan morgen
alvast bedankt
grtz
Haal hem maar eens een paar dagen eraf en je merkt het verschilcees klumper schreef:Stel je niet teveel voor van de werking van deze veerpootbrug - ik heb hem ook bij de Volvo dealer besteld (was meteen gevonden) en geinstalleerd en ik kon geen verschil ontdekken. Maar misschien ga ik nog steeds niet hard genoeg door de bochten (zou mijn vrouw niet zeggen trouwens)!
Wellicht ten overvloede: als hij past op een Mitsubishi Carisma past hij waarschijnlijk op een S of V40, deze hebben technisch een aantal overeekomsten met de Mitsubishi Carismajony schreef:hallo, ik zou graag een veerpootbrug hebben voor mijn c70 cabrio uit 2000
nu kwam ik deze tegen maar ik weet niet of deze zal passen
in zoekertje staat dat deze past op een v70 en een mitsubishi Carisma
volgens ik heb opgezocht past hij wel maar zou graag zeker zijn
hebben jullie een idee ?
alvast bedankt
grtz jony