2de ventilator Phase II V40

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
Piet200
Starter

Beste, ik heb een volvo V40 Phase I, onlangs enkele Phase 2 V40 wagens gezien en zag dat deze 2 ventilatoren aan hun radiator hebben. eentje die aan de voorkant steekt ( rechts) en eentje die aan de achterkant steekt ( links)

Nu is mijn vraag of ik dit bij mijn Phase I ook kan realiseren, ik ben naar manier aan het zoeken om mijn Phase I beetje om te bouwen richting Phase II.

Heeft er iemand een idee hoe deze aangesloten is?

bij de phase 1 die ik nu dus heb zit enkel de Linkse ventilator en gaat.

Moest dit realiseerbaar zijn had ik graag de andere ook gehad.

alvast bedankt

Mvg

Piet
Msuidgeest
Geartronic member
Contacteer:

Ik kan je hier vandaan niet helpen maar ben wel benieuwd waarom je die tweede ventilator zou willen monteren?

Het enige wat ik kan bedenken dat die tweede ventilator voor de airco is, of anders als versterkte koeling vanwege een trekhaak. Maar verder ...
Mark

Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.

[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
tom200
2nd Gear member

heb alvast dit gevonden http://www.volvopartswebstore.com/showA ... rchString=

Die 2de ventilator lijkt me niet voor niet op de phase 2 gemaakt. heb ook een trekhaak dus zal er niets mee temaken hebben.

lijkt op deze tekening ze paralell verbonden staan.
Iroll
6th Gear member

Dat is de T4 uitvoering. En die 2e fan is voor de intercooler. Ik neem aan dat jij geen turbo hebt?
Piet200
Starter

Iroll schreef:Dat is de T4 uitvoering. En die 2e fan is voor de intercooler. Ik neem aan dat jij geen turbo hebt?
OOh, jawel, Turbo aanwzig, ik heb een 1.9TD. die wat er nu opstaat gaat ook rechtstreek aan als ik airco aanzet.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”