Hoi,
Wie kan mij helpen aan het onderdeelnummer/partnumber van de motor die het electrische raam van de linker voorportier in beweging brengt?
En, is dat dezelfde motor die aan de rechterkant zit?
Alvast bedankt!
Onderdeel nummer van electrische raammotor linksvoor
- gsx750r
- 6th Gear member
- Contacteer:
Onderdeelnr. compleet raammechanisme links: 30623448 ; rechts: 30623449.
De motor is bij mijn weten niet los verkrijgbaar. Links en rechts zijn uiteraard verschillend. Ze zijn a.h.w. elkaars spiegelbeeld.
Bij mijn Spaanse dealer heb ik er € 172,80 voor betaald. Dit is de prijs met 10% korting en zonder BTW.
Zelf vervangen is zeer goed te doen.
Voor de zekerheid de afbeelding erbij (het gaat dus om nr. 7)

Succes
Rob
De motor is bij mijn weten niet los verkrijgbaar. Links en rechts zijn uiteraard verschillend. Ze zijn a.h.w. elkaars spiegelbeeld.
Bij mijn Spaanse dealer heb ik er € 172,80 voor betaald. Dit is de prijs met 10% korting en zonder BTW.
Zelf vervangen is zeer goed te doen.
Voor de zekerheid de afbeelding erbij (het gaat dus om nr. 7)

Succes
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
-
- 7th Gear member
-
- 7th Gear member
Die link werkt niet helaas,hij kost bij Carparts of Brezan 144 euro bruto,is compleet mechanisme.
- gsx750r
- 6th Gear member
- Contacteer:
Klopt, want je moet je registreren en dat kan volgens de homepage en het inschrijfformulier niet voor particulieren.Ramon&Ramon schreef:Die link werkt niet helaas ............
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
- pieneman
- 2nd Gear member
Bedankt voor jullie reacties. Ik was er via de sloop (autorecycling, sorry) achter gekomen dat het verschillende onderdelen zijn. Daar heb ik voor 45 euro een geheel nieuw mechanisme, zoals jullie afbeelding laat zien, gekocht en gemonteerd.
Werkt weer prima.
Werkt weer prima.
XC60 2.4D AWD GT Kinetic
-
- 7th Gear member
gsx750r schreef:Klopt, want je moet je registreren en dat kan volgens de homepage en het inschrijfformulier niet voor particulieren.Ramon&Ramon schreef:Die link werkt niet helaas ............
Rob
Kan wel,je moet alleen even weten hoe!
- pieneman
- 2nd Gear member
Hoe?Ramon&Ramon schreef:gsx750r schreef:Klopt, want je moet je registreren en dat kan volgens de homepage en het inschrijfformulier niet voor particulieren.Ramon&Ramon schreef:Die link werkt niet helaas ............
Rob
Kan wel,je moet alleen even weten hoe!

XC60 2.4D AWD GT Kinetic