Zojuist de dealer gesproken. De verwachting is dat mijn nieuwe V70 D3 GT LE een van de komende dagen bezorgt gaat worden bij Vos in Oss.
Zit nog wel met een dilemma. Ik heb namelijk 2 stuks electronisch rommel (telefoon en pda) die ik graag aangesloten zou zien. Had daarvoor een Brodit oplossing in gedachten. Nu zit alleen de stroomaansluiting in de middenarmsteun en zo'n grote zwarte draad is natuurlijk niet mooi tegen mijn maagedelijk beige lederen bekleding.
Is het mogelijk een stroomaansluiting te maken achter de middenconsole in de loze ruimte die daar zit?
Wat zouen nog meer oplossingen kunnen zijn?
O ja, voor het ik het vergeet: HIJ KOMT ER AAN !!!!!!
Skoda Octavia Combi Business 1.6mpi uit 2006 Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, en een gratis start/stop. GESTOLEN!! Tijdelijk: V70 2.4d GT uit Juni 2009, eindelijk weer volvo. Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, Caspian Blue met Beige interieur.
Range Rover Evoque: Na het SCT debacle geen Volvo meer voor mij.
Mijn telefoon gaat zich ook verbinden via bluetooth. Houder is vooral voor de stroomvoorziening, zodat ie mooi geparkeerd is en opgeladen wordt. PDA is een electronische agenda (zakcomputer) waar naast mijn afspraken ook tomtom op draait. Nieuwe kaarten zijn veeeeeel goedkoper dan bij vaste navigatie in de auto. Beiden wil ik dus eigenlijk wel een beetje in het zicht hebben.
De foto's komen er zeker aan. De dealer gaat mij bellen als ie binnen is zodat ik de spruit alvast kan komen bewonderen.
Skoda Octavia Combi Business 1.6mpi uit 2006 Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, en een gratis start/stop. GESTOLEN!! Tijdelijk: V70 2.4d GT uit Juni 2009, eindelijk weer volvo. Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, Caspian Blue met Beige interieur.
Range Rover Evoque: Na het SCT debacle geen Volvo meer voor mij.
Leuk, ik heb die op nummer 1 staat. Samsung Galaxy S II
Ben echter nog gebonden aan een WinCE apparaat omdat waar ik werk nog met XP gewerkt wordt en men niet meer toestaat dan ActiveSync. Ik kan dus niet met de Android telefoon syncen. Heb dat overingens thuis met Kies wel geprobeerd maar toen kwamen heel veel afspraken dubbel (tot 10-voudig) in mijn telefoon te staan, ook niet handig. Dit zou natuurlijk kunnen komen omdat ik de WinCE met zowel werk als thuis synchroniseer (en ook nog een iPad maar dat is zowieso anders)
Tevens vind ik TomTom nog steeds de meest prettige software voor navigatie maar dat komt ook omdat ik andere software nog niet uitgebreid
uitgeprobeerd heb.
Ik had overigens wel bedacht om te beginnen met 2 houders zodat ik de navigatie van de telefoon goed kan testen naast mijn gebruikelijke tomtom op de pda, en natuurlijk die in de Sensus. Als ik nu nog verdwaal
Skoda Octavia Combi Business 1.6mpi uit 2006 Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, en een gratis start/stop. GESTOLEN!! Tijdelijk: V70 2.4d GT uit Juni 2009, eindelijk weer volvo. Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, Caspian Blue met Beige interieur.
Range Rover Evoque: Na het SCT debacle geen Volvo meer voor mij.
Ik gebruik voor mijn iPhone ook een Brodit houder. Het kabeltje is gewoon verbonden met de USB stekker in de midden console.
Het kabeltje van de houder naar console was heel eenvoudig tussen de plastic delen van de midden console te duwen zodat je er niets van ziet.
Achter de console, in de lege ruimte daar, wordt een extra 12V aansluiting gemaakt. Zodanig dat ie niet zichtbaar is al het rubberen matje dat daar ligt, er op ligt.
Skoda Octavia Combi Business 1.6mpi uit 2006 Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, en een gratis start/stop. GESTOLEN!! Tijdelijk: V70 2.4d GT uit Juni 2009, eindelijk weer volvo. Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, Caspian Blue met Beige interieur.
Range Rover Evoque: Na het SCT debacle geen Volvo meer voor mij.
Helaas, er is iets mis gegaan met het aanvragen van het kenteken, het wordt dus niet 8 oktober maar 12 oktober....................................
Skoda Octavia Combi Business 1.6mpi uit 2006 Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, en een gratis start/stop. GESTOLEN!! Tijdelijk: V70 2.4d GT uit Juni 2009, eindelijk weer volvo. Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, Caspian Blue met Beige interieur.
Range Rover Evoque: Na het SCT debacle geen Volvo meer voor mij.
Zit ook stevig te balen, maar ja, ik kan wel boos worden maar dat levert ook niks op. En het was al zolang wachten............................
Skoda Octavia Combi Business 1.6mpi uit 2006 Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, en een gratis start/stop. GESTOLEN!! Tijdelijk: V70 2.4d GT uit Juni 2009, eindelijk weer volvo. Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, Caspian Blue met Beige interieur.
Range Rover Evoque: Na het SCT debacle geen Volvo meer voor mij.
Heb 'm inmiddels op kunnen halen. Gisteren zaten de platen er al op. Het rijdt geweldig. Zal deze week een nog wat foto's er op zetten.
De drive is wel even raar als de motor uit gaat. Verder merk je er weinig van, als ik de rem los laat is de motor aan voordat ik bij het gaspedaal ben.
@Rutger.ede: dankjewel, die van jou is trouwens ook erg mooi.
Skoda Octavia Combi Business 1.6mpi uit 2006 Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, en een gratis start/stop. GESTOLEN!! Tijdelijk: V70 2.4d GT uit Juni 2009, eindelijk weer volvo. Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, Caspian Blue met Beige interieur.
Range Rover Evoque: Na het SCT debacle geen Volvo meer voor mij.
Gefeliciteerd en veel plezier!
Tevreden met de oplossing voor je E-rommel?
Wel een verschil denk ik qua trekkracht tussen 1.6i en dit koppelmonstertje... en reeeeleeeeeeexxxxxxed dat je niet meer hoeft te schakelen nietwaar!
Dat E-spul, ach, van mij had het niet gehoeven maar zolang het niet stuk gaat heb ik er geen last van. Als je een V70 rijdt dan komt het milieu toch op een 2e plaats, anders had ik wel voor een Chevrolet Matiz of Fiat Panda gekozen (bestaan die nog?)
Het niet schakelen is echt geweldig, was het van huurautos in de VS al een beetje gewend maar het blijft fantastisch. Dat gedoe met dat geschakel, een hoop werk voor niks. 'Vroeger' dacht ik dat met een automaat minder 'controle' had over de auto...........naiviteit van de jeugd zullen we maar zeggen
Skoda Octavia Combi Business 1.6mpi uit 2006 Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, en een gratis start/stop. GESTOLEN!! Tijdelijk: V70 2.4d GT uit Juni 2009, eindelijk weer volvo. Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, Caspian Blue met Beige interieur.
Range Rover Evoque: Na het SCT debacle geen Volvo meer voor mij.
Bijna 3 maanden. Auto is op 16 juli besteld en heb ik op 10 oktober op kenteken gekregen (en meteen mee gaan rijden natuurlijk). Uiteindelijke levering week 41 terwijl bij bestelling een prognose van week 38 werd gegeven. De vertraging is opgelopen door het besluit van Volvo om alle D3 GT's te voorzien van een start-stop systeem waardoor productie wat was uitgesteld.
Maar 1 ding is wel heel belangrijk: Het was het wachten waard, wat een geweldige auto.
Skoda Octavia Combi Business 1.6mpi uit 2006 Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, en een gratis start/stop. GESTOLEN!! Tijdelijk: V70 2.4d GT uit Juni 2009, eindelijk weer volvo. Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, Caspian Blue met Beige interieur.
Range Rover Evoque: Na het SCT debacle geen Volvo meer voor mij.