is dat zo'n plastic folie welke je op je raam kan plakken?
zal toch wel bestaan?
of moet er een ander achterraam in?
er staat nu een ventilator tegen te blazen, maar veel effect heeft dat niet..
wellicht handig komende winter?
vast dank voor tips..
(ja ik heb gezocht want ik dacht dat ik de enige wellicht niet zal zijn)
mooie avond,
achterruit verwarming 142
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
- whitehorsekart
- 5th Gear member
Zitten er geen horizontale draadjes in je achterruit? In dat geval kun je eerst eens kijken of er stroom op de contacten staat als je hem aanzet.
Als de ruit beslagen is en er gaat maar een of twee draadjes verwarmen, kun je de breukjes opzoeken en met speciale stroomgeleidende lijm de boel weer aan de gang helepn. Anders moet je een ruit zien te vinden met werkende verwarming..
Die plastic folie is volgens mij al lang nergens meer te krijgen en dat is maar goed ook want het was een ellende.
Als de ruit beslagen is en er gaat maar een of twee draadjes verwarmen, kun je de breukjes opzoeken en met speciale stroomgeleidende lijm de boel weer aan de gang helepn. Anders moet je een ruit zien te vinden met werkende verwarming..
Die plastic folie is volgens mij al lang nergens meer te krijgen en dat is maar goed ook want het was een ellende.
1967-122S Combi B18D....1972-144deLuxe B20A overdrive LPG....1988 244DL .....1986-780 Bertone B280E....1987-780 Bertone B280E....1997-940 2,3 LPT Estate Sports Edition.....MY 2016-XC60 AWD D4 XENIUM......................en een 1986 Land Rover Series III 110
BLOG over mijn Volvo's: http://klassiekevolvo.jouwweb.nl/
BLOG over mijn Volvo's: http://klassiekevolvo.jouwweb.nl/
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
hmmm...whitehorsekart schreef:Zitten er geen horizontale draadjes in je achterruit? In dat geval kun je eerst eens kijken of er stroom op de contacten staat als je hem aanzet.
dat dacht ik al...
volgens mij heb ik een achterruit zonder draadjes..
tenminste.. ik heb nog nergens draadjes gezien..
"nieuwere" modellen.. hebben die wel a-ruitverwarming?
- Iroll
- 6th Gear member
Vroeger kon je bij Halfords ed wel achterruitverwarming los kopen. Maar die zijn hier volgens mij al lang niet meer verkrijgbaar. Ik kwam wel deze tegen. Geen idee of de kwaliteit goed is en of het makkelijk aan te brengen is op de ruit.
Een verwarmde achterruit is nog wel nieuw verkrijgbaar, die kost rond de €200 bij Scandcar oa.
Een verwarmde achterruit is nog wel nieuw verkrijgbaar, die kost rond de €200 bij Scandcar oa.
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
niet verkeerd..Iroll schreef:Vroeger kon je bij Halfords ed wel achterruitverwarming los kopen. Maar die zijn hier volgens mij al lang niet meer verkrijgbaar. Ik kwam wel deze tegen. Geen idee of de kwaliteit goed is en of het makkelijk aan te brengen is op de ruit.
achterraam is nog prima dus even kijken of ze naar NL leveren....
iemand anders nog interesse.. misschien scheelt dat in de leveringskosten..
ik hoor het wel...
en nieuw.. alleen als ik ook beschoten wordt...
- admiral
- 5th Gear member
En anders kijken of je op een sloop auto die nog wel rijd de achterruit verwarming kan testen, ff met een bekertje heet water op een koude dag er bij houden en je ziet het vanzelf. Zo heb ik die van mijn opel admiral getest. Volgens mijn ben je dan geen 200 euro kwijt en zelfs nog geen 100 euro.