gaat dit zonder al te veel problemen lukken?
ik wil de injectie weggooien, en op carburateur gaar rijden..
is dit eenvoudig om te bouwen/ verbouwen of haal ik zaken op mijn schouders waar het eind zoek is?
had liever een B23 motor.. met carb..
heeft iemand dit eerder gedaan, donor auto is uit 1989 en is een 744.
gr
Patrick
Ed?
auto met B23e motor gevonden
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- 7th Gear member
met een carburateur is het verbruik ook een stuk hoger en je haalt een berg ellende op je nek,die carburateurs zijn niet om over naar huis te schrijven..
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
denk ik ook...
zet ik er een set dubbele bla bla op met zo'n gas unit eronder...
althans, dat is de bedoeling....
zet ik er een set dubbele bla bla op met zo'n gas unit eronder...
althans, dat is de bedoeling....
- Fat Rat
- 5th Gear member
Ik zie wel anders ook een lucht massa meter aansluiting plus kabels op de slang van de luchtfilter box naar het inlaatspruitstuk zitten. En met een beetje wishfull thinking zie ik ook nog injectoren zitten..... Maar eigenlijk is de foto daar niet duidelijk genoeg voor.
Dacht ook niet dat Volvo nog heel veel carb blokken leverde in '89 maar in bepaalde markten nog wel, of misschien een over jarige.
Het zal dan wel meest waarschijnlijk een B230 blok zijn. En als ik die foto goedbekijk vermoedt ik een B230F dus eentje met LH-jettronic injectie.
Let ook wel op dat de verdeler achterop de cillinderkop zitten tegen het schutbord aan(weet niet of je de hele motor over wil bouwen). Dit gaat namelijk mogelijk niet goed passen.
Dacht ook niet dat Volvo nog heel veel carb blokken leverde in '89 maar in bepaalde markten nog wel, of misschien een over jarige.
Het zal dan wel meest waarschijnlijk een B230 blok zijn. En als ik die foto goedbekijk vermoedt ik een B230F dus eentje met LH-jettronic injectie.
Let ook wel op dat de verdeler achterop de cillinderkop zitten tegen het schutbord aan(weet niet of je de hele motor over wil bouwen). Dit gaat namelijk mogelijk niet goed passen.
Red Blocks Forever and a day
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
Mazda 323F BJ DitD 2001 = Exit
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
weer wat geleerd...
ik denk dat ik het toch bij een B20 hou als ik het zo allemaal lees...
ik denk dat ik het toch bij een B20 hou als ik het zo allemaal lees...