Ik heb een iPhone 4 met meest recent iOS en Sensus versie 997. De laatste tijd vallen mij twee dingen op:
1) Spraaksturing iPhone werkt vaak niet "Deze functie is nu niet beschikbaar".
Het gebeurd willekeurig, ook als ik daarvoor al heb gebeld. Handmatig door de bellijst helpt, maar schiet niet op. Drie keer achter elkaar spraaksturing starten helpt vaak ook. Heel vreemd.
2) Geen geluid bij muziek via ipod kabel.
Soms als ik mijn iPhone via een iPod kabel aansluit hoor ik geen muziek maar ik zie wel dat 'ie loopt. Alleen loskoppelen en weer aansluiten werkt.
Iemand enig idee?
Problemen iPhone met (1) spraaksturing en (2) muziek
-
- 2nd Gear member
Hm nu je het zegt, punt 1 heb ik heel soms.
Meestal als je net even gebeld hebt, probeer het daarna weer maar werkt het altijd wel.
Vwbt punt 2; dit overkomt mij ook regelmatig maar geen oplossing voor gevonden, inderdaad kabel los halen en weer vast helpt.
Ik denk dat het wachten wordt op een update van Volvo of wellicht iOS 5
Meestal als je net even gebeld hebt, probeer het daarna weer maar werkt het altijd wel.
Vwbt punt 2; dit overkomt mij ook regelmatig maar geen oplossing voor gevonden, inderdaad kabel los halen en weer vast helpt.
Ik denk dat het wachten wordt op een update van Volvo of wellicht iOS 5
2011 Volvo S60 T4 Powershift R-Design/Ice White/Driver Support Line/Business Pack Pro/Winter Line/Alarm-Klasse III/Automatisch dimmende binnenspiegel/Zomer: 18"; Ixion/Winter: 17"; Balder