Hallo allemaal,
onder ons zullen er vast ook iPhone-fanaten zijn die zeer snel de nieuweste softwareupdates hebben. Ikzef heb recentelijk geüpdate naar iOS 5. Sindsdien start mijn Navigon select T-mobile niet meer op. Er verschijnt een melding in het scherm dat er geen verbinding met de server kan worden opgebouwd. Is er iemand die dit ook aan de hand heeft en er een oplossing voor weet? Ik heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dat bood echter geen soelaas.
B.v.d.
jpwg001
Navigon T-mobile select start niet meer op.
-
- 4th Gear member
- Berichten: 659
- Lid geworden op: 11.04.2011 - 20:48
- Locatie: Tilburg
Heb wel iOS 5 en die Navigon, bij mij deed hij het vorige week na de update prima, geen problemen. Alleen als hij op wi-fi zit geeft hij nog wel eens problemen.
-
- 6th Gear member
- Berichten: 4924
- Lid geworden op: 03.01.2010 - 14:38
- Locatie: Eindhoven
en vandaag? Misschien is er gewoon een storing...Broabander schreef:Heb wel iOS 5 en die Navigon, bij mij deed hij het vorige week na de update prima, geen problemen. Alleen als hij op wi-fi zit geeft hij nog wel eens problemen.
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
-
- 4th Gear member
- Berichten: 659
- Lid geworden op: 11.04.2011 - 20:48
- Locatie: Tilburg
De app startte net wel gewoon op, maar heb geen route gepland.
-
- 6th Gear member
- Berichten: 4924
- Lid geworden op: 03.01.2010 - 14:38
- Locatie: Eindhoven
Op www.iphoneclub.nl staat nu een topic, waarin naar mijn forumtopic verwezen wordt met de reden van deze storing. Er ligt een server van Navigon plat. Er is nog niet heel veel meer bekend.
Edit: het was een serverstoring bij Navigon. Deze is inmiddels opgelost, waardoor het weer werkt.
Edit: het was een serverstoring bij Navigon. Deze is inmiddels opgelost, waardoor het weer werkt.
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.