Belgische C70

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
Knoxxio
Starter

Ik heb een C70 in Belgie op het oog van 08/2008 wel met vrij veel kilometers (90.000) maar altijd onderhouden door de dealer en APK gekeurd tot juli 2012, laatste zegt natuurlijk niets, maar toch...
Volgens verkoper is deze wagen een SUMMUM, maar heeft geen elektrische stoelen (wat vreemd is) en volgens mij ook geen xenon verlichting.
Nu probeer ik via de VIN-code te achterhalen wat precies de uitrusting is, maar waar ik ook zoek op het web, elke decoder keurt de code niet goed. Vreemd in de VIN is de typeaanduiding wat een M is ipv een C en de motoraanduiding.
Nu is Belgie altijd al uitzonderlijk, maar kan me niet voorstellen dat dit ook van toepassing is op Zweeds spul.... :?
Weet iemand hoe ik achter de model aanduiding kom en de volledige uitrusting?
belgian-tsm
4th Gear member
Contacteer:

Je kan mss eens vragen aan de eigenaar of hij de factuur nog heeft van de wagen, of eens horen bij de dealer waar de wagen gekocht is wat voor uitrusting die heeft. bij mijn dealer in Sint-Niklaas (België) zit dit allemaal netjes in de computer. en als ik de VIN code van mn S & V 70 ingeef in vida krijg ik netjes mn auto te zien. Alleen niet de uitvoeringen, dat moet de dealer weten.
mvg,
Stijn
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”