Wie kan mij het onderdeelnummer geven van het binnenste gedeelte van een driespaaksstuur voor model 2004-2007 (de bedrading zeg maar)? Ik heb lang op internet gezocht, maar kom steeds op hetzelfde probleem. Mijn auto (v70 uit 2006) heeft dus telefoon, audio en cruise controlknoppen op het stuur. Echter de bekabeling die in mijn driespaaksstuur zit is van model V70R (2003-2004)en dus niet gelijk:
Model tot 2004 2 stekkers per knopmodule (links en rechts)
Model 2004-2007 1 stekker voor cruise control en 2 stekkers voor audio/telefoonmodule.
Op internet vind ik dus alleen maar plaatjes met 2x2 en weet dus niet of de foto fout is, of het onderdeel...
zie link voor wat ik bedoel:
https://volvopartswebstore.com/products ... 26020.html
Iemand hier ervaring mee? Mijn (Spaanse) Volvodealer weet het ook niet, en wil weinig tijd investeren en al helemaal niet gokken met de bestelling...
Welke module voor stuur?
- CeeBee
- 5th Gear member
Staat toch duidelijk bracket.
https://volvopartswebstore.com/showAsse ... odelYear=0
Dit is het nummer voor de 3 spaaks bracket: 30665739.
https://volvopartswebstore.com/showAsse ... odelYear=0
Dit is het nummer voor de 3 spaaks bracket: 30665739.
XC40 B3 Plus Dark

- Oceanracer
- Geartronic member
- CeeBee
- 5th Gear member
Als je direct naar de shop gaat ook, bij mij niet nl.
Alleen als ik hier op de links druk.
http://www.volvopartswebstore.com/
Alleen als ik hier op de links druk.
http://www.volvopartswebstore.com/
XC40 B3 Plus Dark

-
- 1st Gear member
Inderdaad kwam ik op dezelfde uit, maar het plaatje klopt niet, en dat is dus precies hetgeen ik in het begin vroeg. Op het plaatje zie je voor de cruise control kant van het stuur 2 stekkers (mijn cruise control switch heeft er maar 1) en aan de telefoon / audio kant 1 (mijn switch heeft hier 2 stekkers...).
- JosW
- 5th Gear member
Erwin, je hebt een iets te enthousiast internetsecurity-pakket. Ik vermoed Norton. Dat heb ik eraf gegooid omdat ik veel onnodige waarschuwingen kreeg. Niet om arrogant te wezen maar deze materie is mijn vak. Ik adviseer al mijn kennissen de free-versie van AVG-internetsecurity. Kost niets en uiterst betrouwbaar.
- Laguna-S60
- 7th Gear member
- Contacteer:
ik krijg hem ook, en werk met Apple en deze heeft GEEN virusscan...JosW schreef:Erwin, je hebt een iets te enthousiast internetsecurity-pakket. Ik vermoed Norton. Dat heb ik eraf gegooid omdat ik veel onnodige waarschuwingen kreeg. Niet om arrogant te wezen maar deze materie is mijn vak. Ik adviseer al mijn kennissen de free-versie van AVG-internetsecurity. Kost niets en uiterst betrouwbaar.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Meest complete Volvo V40 D2 Rebel Blue
- CeeBee
- 5th Gear member
Mijn dealer zegt mij dat ik alleen naar de nummers moet kijken, omdat er voor veel onderdelen maar 1 plaatje gebruikt wordt, maar wel meerdere onderdeelnummers heeft al naar gelang bouwjaar en uitvoering.jvommen schreef:Inderdaad kwam ik op dezelfde uit, maar het plaatje klopt niet, en dat is dus precies hetgeen ik in het begin vroeg. Op het plaatje zie je voor de cruise control kant van het stuur 2 stekkers (mijn cruise control switch heeft er maar 1) en aan de telefoon / audio kant 1 (mijn switch heeft hier 2 stekkers...).
Zo is er maar 1plaatje de bracket voor 3 en 4 spaaks stuurwielen.
Plaatjes zijn ter indicatie.
XC40 B3 Plus Dark

- gsx750r
- 6th Gear member
- Contacteer:
Even off-topic voor de mensen die bang zijn voor deze waarschuwingsmelding.
Vermoedelijk werken die met Firefox als browser. Dat je die waarschuwing krijgt heeft te maken met de instellingen van Firefox.
Op mijn Windows-PC opent hij zonder problemen met Internet Explorer maar op mijn MAC met Firefox krijg ik óók die melding.
Overigens is er helemaal niets mis met die webwinkel en hij is zelfs zeer recent (kan de topic zo snel niet vinden) alleen al aanbevolen omdat er van die prachtige tekeningen uit VADIS/VIDA op staan.
O ja, en een MAC heeft wel degelijk een virusscanner maar dan geïntegreerd in OS X en niet als aparte applicatie zoals bij Windows !
Rob
Vermoedelijk werken die met Firefox als browser. Dat je die waarschuwing krijgt heeft te maken met de instellingen van Firefox.
Op mijn Windows-PC opent hij zonder problemen met Internet Explorer maar op mijn MAC met Firefox krijg ik óók die melding.
Overigens is er helemaal niets mis met die webwinkel en hij is zelfs zeer recent (kan de topic zo snel niet vinden) alleen al aanbevolen omdat er van die prachtige tekeningen uit VADIS/VIDA op staan.
O ja, en een MAC heeft wel degelijk een virusscanner maar dan geïntegreerd in OS X en niet als aparte applicatie zoals bij Windows !
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
- gsx750r
- 6th Gear member
- Contacteer:
Helemaal juist, ik ben daar ook vaak mee geconfronteerd en raakte dan in verwarring of begon te twijfelen maar de onderdeelnummers zijn bepalend.CeeBee schreef: ....Mijn dealer zegt mij dat ik alleen naar de nummers moet kijken, omdat er voor veel onderdelen maar 1 plaatje gebruikt wordt, maar wel meerdere onderdeelnummers heeft al naar gelang bouwjaar en uitvoering.
Zo is er maar 1plaatje de bracket voor 3 en 4 spaaks stuurwielen. Plaatjes zijn ter indicatie.
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
- Oceanracer
- Geartronic member
Ik gebruik inderdaad Firefox (happy Mac-user) en dan ook de meeste recente versie welke dinsdag gelanceerd is, dus 8.0 en behoudens deze site krijg ik NOOIT dergelijke waarschuwingen...
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
- Laguna-S60
- 7th Gear member
- Contacteer:
:withstupid:Oceanracer schreef:Ik gebruik inderdaad Firefox (happy Mac-user) en dan ook de meeste recente versie welke dinsdag gelanceerd is, dus 8.0 en behoudens deze site krijg ik NOOIT dergelijke waarschuwingen...
Meest complete Volvo V40 D2 Rebel Blue