Op de wielmoeren van mijn V50 zitten "af fabriek" aluminium doppen om het geheel mooier te maken. Nou verdwijnen die doppen regelmatig, waarschijnlijk tijdens het rijden. Of er moet hier in de buurt een onverlaat rondzwerven die ze er om wat voor reden dan ook van afhaalt (aan de beschadigingen op mijn alu velgen te zien hebben ze al eens geprobeerd de doppen met Volvo logo van de velgen te peuteren :-x ).
Hebben anderen onder u ook regelmatig ontbrekende alu-wielmoerdoppen (mooi woord...)?
Dank
Wielmoerdoppen
-
- 1st Gear member
Volvo V50 2.0 Edition II pearl blue metallic met calcite leder, Professional Line, Winter Line, Family Line, BLIS, dakspoiler, bodykit, adaptive bi-xenon, zilverkleurige dakrails, key-less drive, parkeerassistentie voor en achter
-
- 1st Gear member
Wellicht ligt het dan aan de bandenboer die ik steeds inschakel om de zomer- naar winterbanden te wisselen en vice versa? Vandaag weer een aantal van die doppen verloren. 
Ik woon overigens in de regio Den Haag.

Ik woon overigens in de regio Den Haag.
Volvo V50 2.0 Edition II pearl blue metallic met calcite leder, Professional Line, Winter Line, Family Line, BLIS, dakspoiler, bodykit, adaptive bi-xenon, zilverkleurige dakrails, key-less drive, parkeerassistentie voor en achter
-
- 1st Gear member
Topic maar even een schopje geven. De bandenboer blijft beweren dat het probleem aan Volvo ligt en niet aan hun manier van werken. Op mijn werk zijn wat meer Volvo-rijders die ook hun banden laten vervangen van zomer naar winter en vice versa en zij hebben het probleem in ieder geval niet.