delete
- Fredhead
- Geartronic member
Slot stuk en spiegelverwarming stuk?
Heb het zelf ook een keer gehad dat de spiegelverwarming het niet meer deed, even door laten meten en toen is er een nieuw spiegelglas in gekomen
Heb het zelf ook een keer gehad dat de spiegelverwarming het niet meer deed, even door laten meten en toen is er een nieuw spiegelglas in gekomen
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
- V50-Mart
- 4th Gear member
V I E R H O N D E R D V I J F E N V I J F T I G E U R O voor 2 stekkers??????
te belachelijk voor woorden.
Volvo V50 1.6D Kinetic 2006. Xenon 6000k/LED stadslicht, Privacy Shades, 17 inch RRE Easyrun matzwarte velgen-225/45/17
-
- 7th Gear member
Zo belachelijk is dat niet.V50-Mart schreef:V I E R H O N D E R D V I J F E N V I J F T I G E U R O voor 2 stekkers??????
Weet je ook wat ze doen,ik denk van niet,
De beide portieren worden gedemonteerd,moeten er dus uit,anders kun je er niet bij en de bedrading wordt vervangen,de prijs is aan de hoge kant,maar het is ook een aardige klus.
- Grootje
- 3rd Gear member
Er is ooit een terug roep actie geweest van Volvo waarbij ze de draadboom naar de bestuurdersportier hebben vervangen ivm met storingen. Je zou eens kunnen laten controleren of dat bij die van jou wel is uitgevoerd.
- Grootje
- 3rd Gear member
omdat daar het zenuwcentrum zit van alle bedieningen. De kabelboom naar het portier kan knikken en daardoor storingen geven. Vandaar de terugroep actie destijds. Bij mij is hij ook vervangen. Toen mijn vader ook een S40 uit 2006 kocht was het niet gedaan en daar is de draadboom ook vervangen. Als je bij de dealer even laat controleren of die modeficatie ook is uitgevoerd weet je dat het daar niet aan kan liggen. succes
-
- 6th Gear member
Er wordt hier op het forum een aantal suggesties aan de hand gedaan,het probleem van de linker spiegel zit in een defect glas denk ik en het weigeren van het slot,zit in het slot zelf,een microschakelaar die niet goed werkt.
Je gaat nu suggeren dat de dealer in utrecht overvecht niet goed meewerkt met je vragen en wat betreft de onderdelen voorziening?
Dat lijkt me erg stug namelijk.
Je gaat nu suggeren dat de dealer in utrecht overvecht niet goed meewerkt met je vragen en wat betreft de onderdelen voorziening?
Dat lijkt me erg stug namelijk.
Ik bekijk het vanuit de praktijk,niet vanuit een boekje.
- dutchlimits
- 5th Gear member
Moeren op je velgen klopt, heb ik ook. Ik zou gewoon meerdere dealers bij af gaan, vragen kost niets. Over je linker spiegel: waarschijnlijk is er een spiegel connector defect, zijn ook meerdere topics op het forum hier waarbij ze het repareren dmv solderen. Over je slot achter, zoals genoemd, is het probleem waarschijnlijk in je regelkastje in je deur of het slot zelf is defect, mogelijk zelf even doormeten?
RIDES:
Dodge Magnum
VW Corrado G60
EXIT:
Audi A4 B6 3.0 V6 30V QUATTRO
Volvo S40 2001
Polo G40 Genesis
Dodge Magnum
VW Corrado G60
EXIT:
Audi A4 B6 3.0 V6 30V QUATTRO
Volvo S40 2001
Polo G40 Genesis
-
- 3rd Gear member
ik snap wel waarom ze je in Utrecht niet zo goed helpen...ackten schreef:Misschien een beetje onduidelijk van mijn kant of minder goed gelezen van jouw. Dit staat los van elkaar. Het ging om onderdelen voor de bevestiging van de matten en de manier van communiceren in het algemeen van deze dealer, maar goed ik vroeg om een goede dealer rondom Utrecht. Ik zie verder de toegevoegde waarde niet van je bericht, want ik heb het zo ervaren. En dat gevoel komt ergens weg. Maar goed ik heb liever gewoon antwoorden op de vragen. Toch bedankt voor het meedenken.
- Fredhead
- Geartronic member
Beetje laat, maar hier thuis hebben we goede ervaring met Volvo Verkerk in Bilthoven.
Zitten ook op de autoboulevard en de keer dat ik daar was ben ik ook vlot geholpen
Zitten ook op de autoboulevard en de keer dat ik daar was ben ik ook vlot geholpen
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
-
- 6th Gear member
Het ging volgens mij in eerste instantie om dit probleem,waarbij de oplossing voor herstel werd gegeven en daar ging het in de communicatie mis denk ik?ackten schreef:Beste Forummers,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met de volgende problemen:
-Rechterachterdeur gaat niet open bij ontgrendeling, knopje blijft omlaag staan.
-Linkerspiegel verwarmt niet, rechts en achteruit wel.
Ik hoor het graag.
Groetjes,
We geven de oplossing en je gelooft blijkbaar niet wat er gezegd wordt,we doen die werkzaamheden dagelijks,dus ja, er zijn hier volvo rijders met hetzelfde probleem die bij de oplossing daarvan precies weten wat er aan gedaan is.
Dat is wat er vermeld wordt,meer was het volgens mij niet.
Het probleem met een dealer,dat kan natuurlijk,maar dat ligt vaak ook voor 50% aan de klant,vanwege onkunde,ongeloof enz.
En dat er dan gelijk namen worden genoemd van de betreffende dealer hier op het forum is niet echt netjes,maar dat is mijn mening!