Heeft het zin om voor mijn v70, 170 pk, met vialle lpg, de speciale ngk bougies voor lpg te monteren?
Zitten nu gewoon bosch in fgr 7 dqe+ en voldoen prima.
Vind het nogal een groot prijsverschil.
Alvast bedankt voor antwoord, Rob
bougies
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Geen idee of het zin heeft. Vroeger....toen ik nog is een 2 ltr Sierra op LPG reed was er geen discussie: NGK bougies en geen andere meuk. Waarom? Anders liep dat ding niet zo mooi als met NGK.
En wat dan nog, een stukje Grunneger nuchterheid: Een vonk is een vonk en als hij het daar goed op doet, niks aan veranderen.
En wat dan nog, een stukje Grunneger nuchterheid: Een vonk is een vonk en als hij het daar goed op doet, niks aan veranderen.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- Turbodesk
- 5th Gear member
Toen ik nog een V40 had met een Vialle systeem, ingebouwd door Mesman in Eindhoven heb ik dat ook gevraagd.
Zijn antwoord was: Gebruik alsjeblieft de originele Volvo bougies, daar loopt de auto het mooist op. Het kopen van Lpg bougies is weggegooid geld.
Dus dat was duidelijk. Ik heb toen wel eens NGk bougies geprobeerd, maar daar ging de auto inderdaad niet beter van lopen.
Zijn antwoord was: Gebruik alsjeblieft de originele Volvo bougies, daar loopt de auto het mooist op. Het kopen van Lpg bougies is weggegooid geld.
Dus dat was duidelijk. Ik heb toen wel eens NGk bougies geprobeerd, maar daar ging de auto inderdaad niet beter van lopen.
- Johan s60
- 6th Gear member
Ik heb ook andere bougies gebruikt, maar de orginele (beru) bevallen het best.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... highlight=
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... highlight=
S60 2.4 Drivers Edition AT + standkachel
Lees dit topic uit 2006 ook even. www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=5143
Vragen blijven het zelfde in al die jaren....
edit: zag dat in het topic waar @Johan S60 naar verwijst deze link ook staat.
Vragen blijven het zelfde in al die jaren....
edit: zag dat in het topic waar @Johan S60 naar verwijst deze link ook staat.