andere veren dan besteld graag uw mening

Plaats reactie
vipinholland
1st Gear member

Beste forumleden,

Ik heb voor mijn volvo Sachs schokdempers besteld. Deze heb ik nu gekregen. Ook heb ik veren besteld. 4 x van KYB(Kayaba). Echter ik kreeg zonder dat men dit verteld had Lesjofors veren. Heeft iemand ervaring met deze veren of zal ik ze terug sturen.

Bedank
V70/2.4D/2003
8th Gear member

Dat is in eerste aanleg je eigen beslissing. Ik persoonlijk heb de rare gewoonte dat ik altijd exact datgene wens te ontvangen wat ik heb besteld.

Maar als de specs en prijs verder hetzelfde zijn, wat is dan het probleem.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
vipinholland
1st Gear member

Het is ook meer dan normaal dat je exact wenst te ontvangen wat je besteld hebt. Ik had bij kfzteile24 de veren besteld en kreeg eerst bericht dat ik nog niet betaald had. Ik had direct via paypal betaald en stuurde de betaalcode. Toen vertelde ze mij dat de veren niet op voorraad waren en ik mailde terug dat ik van het weekend de veren nodig had en dus ergens anders wou bestellen(veren van kyb stonden gewoon op voorraad op hun site). Even later kreeg ik de traceercode van het pakket. Maar krijg vandaag de achterste veren en zijn dus van lesjofors. Specs zijn vast hetzelfde maar weet niets over de kwaliteit. Ben benieuwd of de voorveren wel van hetzelfde merk zijn. Maakt dat nog uit als de specs hetzelfde zijn?
Plaats reactie

Terug naar “S80”