Heren, het volgende:
Ik was mijn auto altijd met de hand. Gebruik (heel) veel water met autoshampoo (meguiards). Zeem meestal droog en zo'n 4 keer per jaar krijgt ie een waxlaagje, ook met de hand. Géén wasstraat auto! Nu zette straks mijn auto in mn garage en dan spingt er zo'n automatische halogeenspot aan en die geeft een heel mooi strijklicht over de auto. Dan valt het op dat de auto hele fijne miniscule krasjes heeft. Maak ik de volledige TL verlichting aan in de garage zie je dat niet meer. Als de auto buiten staat (in de zon of bij bewolking, maakt niet uit) zie je het ook niet. Dat ligt misschien ook aan de kleur: 426 silver metalic.
Nu is de auto bijna 6 jaar oud en moet ik misschien niet zeuren (maar ik ben nou eenmaal een pietje precies) maar mijn vragen:
Hoe krijg ik (of liever een detailer) die krasjes weg? Gaat zoiets dat met polijsten en hoevaak kun je zoiets doen? Wat zijn de kosten voor zo'n beurtje?
Miniscule krasjes van wassen/poetsen?
- dieselpower
- 4th Gear member
V70 2006 Edition II 140PK 5-speed
-
- 3rd Gear member
Dat zou wel weg te polijsten zijn, en afhankelijk van de diepte van de swirls is dat een behoorlijk aantal keer te doen. Hier op het forum zijn er een aantal detailers, driven2shine is er 1 van.
- Driven2Shine
- Forumsponsor
- Contacteer:
Hans hij had al contact met mij opgenomen voor advies maar ben helemaal vergeten te reageren in het topic zelf.