Luitjes,
Ik ben naar een aantal V40 2.0T PII (of PIII) aan het kijken. KM stand tussen de 150000 en 200000km.
Wat zijn zaken waar je goed op moet letten?
Ik weet dat distributieriem een belangrijk item is.
Daarnaast op lekkages bij de achterzijde.
Hoe kan ik de ontwassing goed controleren?
Andere belangrijke zaken?
Alvast bedankt,
Aankoop V40 2.0T
-
- 6th Gear member
- Berichten: 2817
- Lid geworden op: 15.05.2007 - 19:39
- Locatie: Land van Maas en Waal
Thermostaat is bij ons bij de 200000 km kapot gegaan, verder geen bijzonderheden. Erg prettige motor, wij hebben een AT, maar zou een MT zeker niet laten staan. CC en boardcomputer zijn wel gewenst ivm het verbruiksgevoelige karakter van de motor...
Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...
- v402t
- 2nd Gear member
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 09.09.2010 - 08:12
- Locatie: Limburg
Ik rij momenteel erg 'normaal' en realiseer daarbij een verbruik van 1 op 13.3.
Ontwasening: Vent. op de voor ruit en voel maar even. Je voelt het verschil echt (ik spreek uit ervaring....)Of een pannetje heet water even bij de ruit houden en kijken hoelang het duurt voordat het vocht op de ruit verdwenen is. Verder idd. echt een auto om aan te raden. Succes!
Ontwasening: Vent. op de voor ruit en voel maar even. Je voelt het verschil echt (ik spreek uit ervaring....)Of een pannetje heet water even bij de ruit houden en kijken hoelang het duurt voordat het vocht op de ruit verdwenen is. Verder idd. echt een auto om aan te raden. Succes!
V40 2.0 T sports edition navigator '04