Thanks!
Klopt ik heb het over een alarmlicht.admiral schreef:Je hebt het over alarm licht schakelaar, dan denk ik aan 4 tegelijk knipperende oranje knipperlichten of bedoel je knipperlicht relais (automaat)
Ik heb ook het idee dat het een aftermarket oplossing is maar als deze werkt met een nieuw relais vind ik het prima. VKV blad ook online in te zien?admiral schreef: Amazon's hadden toch geen alarmlicht functie of kwam die op de latere modellen. De mijne had er ieder geval geen. Een paar jaar terug stond er trouwens een hele goedkope oplossing in het VKV blad om voor 6 euro een alarm licht installatie te instaleren.
Iroll schreef:Lees ook ff het bijschrift ipv alleen naar het plaatje kijken.....
Volgens mij niet maar je kan even een zoek functie proberen op het VKV forum.admiral schreef: Amazon's hadden toch geen alarmlicht functie of kwam die op de latere modellen. De mijne had er ieder geval geen. Een paar jaar terug stond er trouwens een hele goedkope oplossing in het VKV blad om voor 6 euro een alarm licht installatie te instaleren.
Ah ik zie het, excuses! :oops:Iroll schreef:Nee hoor, je leest wat...summier