Goedendag,
ik was vandaag bij de garage voor paar dingen te laten maken van mijn volvo en toen kwamen er nog een paar andere dingen bij
mijn contact stond aan en opeens ging mijn cv op slot zo uit het niks
dus ik de deuren weer open gedaan maar sinds dien knippert
er een lichtje op mijn bedieningspaneel vn me dashboard, en mijn cv vn de bestuurders kant doet het half het gaat wel op slot maar ik ken m niet van slot afhalen dan moet ik via de pasagierskant de deur openmaken aan de binnenkant dan gaat de cv open
kan iemand mij vertellen wat deze 2 problemen kunnen zijn en/of verholpen kunnen worden
MVG Patrick
kleine probleempjes volvo 460
-
- 1st Gear member
- Iroll
- 6th Gear member
Gebruik van leestekens en hoofdletters maakt het een stuk leesbaarder, erg onduidelijk je omschrijving zo. Moest het 3x lezen om het 1x te begrijpen!
Ik denk dat er een breuk in de kabelboom zit van de bestuurders deur naar deurpost. En welk lampje blijft er branden op het dashboard?
Ik denk dat er een breuk in de kabelboom zit van de bestuurders deur naar deurpost. En welk lampje blijft er branden op het dashboard?
-
- 1st Gear member
Sorry voor het ontbreken van de leestekens en hoofdletters.
ik had het bericht ff snel geschreven omdat ik in een haast was,
Maar het gaat om en rood knipperend ledje die op de plek zit waar normaal
de startonderbreker zit. Ik heb geen startonderbreker en voor zover ik weet heb ik geen alarm, ik heb nu wel uitgevonden waarom mijn veiligheidsgordel lampje het niet doet en dat heb ik gemaakt dus die doet het eindelijk weer!
Maar zojuist gebeurde het weer, ik reed gewoon normaal en opeens zo uit het niks gaan me deuren op slot(tijdens het rijden) wat kan dat zijn.? want hij heeft daar momenteel vaker last van
ik had het bericht ff snel geschreven omdat ik in een haast was,
Maar het gaat om en rood knipperend ledje die op de plek zit waar normaal
de startonderbreker zit. Ik heb geen startonderbreker en voor zover ik weet heb ik geen alarm, ik heb nu wel uitgevonden waarom mijn veiligheidsgordel lampje het niet doet en dat heb ik gemaakt dus die doet het eindelijk weer!
Maar zojuist gebeurde het weer, ik reed gewoon normaal en opeens zo uit het niks gaan me deuren op slot(tijdens het rijden) wat kan dat zijn.? want hij heeft daar momenteel vaker last van