En hoe zit het met de RDW? Kan ik gewoon met een trekhaak gaan rijden of moet ik eerst goedkeuring van de RDW hebben?
Ik heb zitten zoeken en zoeken, maar ik kan die merktekens werkelijk niet vinden... Heeft iemand misschien een fotootje waarop ik kan zien hoe de bevestiging zit en waar die merktekens zouden moeten zitten?MarioC70 schreef:De gaten die geboord moeten worden zijn vooraf gemerkt,dat kun je dus zo zien.
Heb net even gekeken hoe het er achter de bekleding uitziet. Wat bedoel je met het 'lamp defect kastje'? Ik zie een hoop kabels, waarvan een gedeelte naar een witte 'stekker' loopt. Moet ik daar iets mee? Of zoek ik het dan verkeerd?Iroll schreef:Er zit een lamp defect kastje links aan de zijkant tegen het spatbord achter de bekleding. De bedrading moet je voor dat kastje aansluiten.
Zie dit topichmv schreef:Heb net even gekeken hoe het er achter de bekleding uitziet. Wat bedoel je met het 'lamp defect kastje'? Ik zie een hoop kabels, waarvan een gedeelte naar een witte 'stekker' loopt. Moet ik daar iets mee? Of zoek ik het dan verkeerd?Iroll schreef:Er zit een lamp defect kastje links aan de zijkant tegen het spatbord achter de bekleding. De bedrading moet je voor dat kastje aansluiten.
Dat helpt alweer wat verder. Als ik het goed zie, kan ik 5 kabels direct aanlsuiten omdat ze helemaal niets met het lampcontrolekastje doen. Dat zijn: wit/grijs (gewone verlichting, voor trekhaak rechts), blauw/bruin (gewone verlichting, voor trekhaak links), geel/groen (knipperlicht rechts), groen/rood (knipperlicht links) en bruin (massa). Heb ik er nog twee over waar ik niet uit kom.Iroll schreef:Zie dit topic