Nieuw op dit forum en op zoek naar deze velgen

Zomerbanden, winterbanden, bandenboeren bandenplakken? Kortom alles over het contact met de weg.
Plaats reactie
Ruben M
Starter

Al een redelijk tijd dit forum aan het afspitten voor goeie info. Top ! Nu sta ik op het punt om een c30 1.8 wit met bodykit aan te schaffen. Het enige wat daaraan nog ontbreekt is een mooie set zwarte velgen. Nu ben ik deze een tijd geleden tegen gekomen, maar kan ze nu niet meer vinden. Iemand een idee?

Thanks alvast :D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V50 R
6th Gear member

Dat lijken aftermarket velgen (op basis van een golf r32) die gepowdercoat zijn.. Wel even op de kwaliteit letten mocht je de velgen vinden, en goed kijken of de band wel past (et waardes e.d.) om te zorgen dat de banden niet gaan aanlopen. Ze zijn vast wel te krijgen via marktplaats of een lokale 'bandenboer'.

En als ik nog een tip zou morgen geven: koop een paar mooie midir velgen (orgineel volvo), die staan erg goed onder een c30!
sbv
6th Gear member

Volgens mij heeft Volvo Van der Wulp in Spijkenisse/Oud-Beijerland deze soort velgen wel eens gemonteerd

Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
Emetselaar
2nd Gear member

Inderdaad, van der wulp uit oud beijerland. Heb ze zelf ook onder de c30 zitten..
1. C30 R-Design ice-white. 19 inch volvo velgen. Xenon, en er komt nog meer.

2. C30 kinetic 1.8, Black Stone. 19 inch tomason velgen. Mobilityline. Winterline. Bodykit.

3. (De tweede sleutel) V60 D3 R-Design, Caspian Blue.
Plaats reactie

Terug naar “Banden en velgen”