Ik zou graag een usb aansluiting in de auto willen voor mijn radio om muziek af te spelen. Ook zodoende dat ik hem met de stuurbediening kan bedienen.
Wat is een goed, betaalbaar systeem om te gebruiken? Apple producten zijn geen optie!
USB voor HU-650 + RTI (GROM)
-
- 4th Gear member
Ik heb de grom; http://www.motrade.nl/index.php?item=-- ... 39&lang=EN
Deze is voor RTI.
Hier meer ervaringen
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... highlight=
Deze is voor RTI.
Hier meer ervaringen
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... highlight=
-
- Starter
met een platte schroevendraaier om het pennenhoudertje er uit te klikken en een Torx25 schroevendraaier (origineel meegeleverd in het gereedschapsetje) om 2 schroeven van de airco-aansturing en 2 schroeven van de radio los te draaien ben je binnen een 20 minuten klaar...
- jee-bee
- 4th Gear member
Ik ga toch eerst voor installatie achter in de kofferbak. Mocht dit geen goed resultaat opleveren, ga ik de andere optie proberen. Bedankt voor de reactie!
Volvo XC90 D5 AWD (2013)
Triumph Tiger Explorer 1200 XC (2014)
- jee-bee
- 4th Gear member
Zo, eindelijk tijd gevonden om af te maken waar ik op de klusdag niet meer aan toegekomen was. De GROm wat mooier weg werken en de usb kabel naar het middenconsole leggen.
Viel gelukkig redelijk mee, maar wat is die bekleding op de bodem van de auto taai spul. Uiteindelijk, na heel veel zweten is het mij gelukt om de kabel er onderdoor te krijgen. Gaatje geboord in het opbergvak en klaar.
Viel gelukkig redelijk mee, maar wat is die bekleding op de bodem van de auto taai spul. Uiteindelijk, na heel veel zweten is het mij gelukt om de kabel er onderdoor te krijgen. Gaatje geboord in het opbergvak en klaar.
Volvo XC90 D5 AWD (2013)
- jee-bee
- 4th Gear member
En wat foto's. Ik heb eigenlijk dezelfde werkzaamheden gehad als het recente topic over inbouw van een Imiv.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo XC90 D5 AWD (2013)
- jee-bee
- 4th Gear member
In omgekeerde volgorde eigenlijk.....
Nou ja, bij de volgende klusdag kan ik in ieder geval helpen bij inbouwen van een Grom
Zoek alleen nog iets wat ik aan de kabel maken kan zodat hij niet terug schiet onder de middenconsole. Een soort stop. Kans is erg klein denk ik, maar je weet het niet.
Nou ja, bij de volgende klusdag kan ik in ieder geval helpen bij inbouwen van een Grom

Zoek alleen nog iets wat ik aan de kabel maken kan zodat hij niet terug schiet onder de middenconsole. Een soort stop. Kans is erg klein denk ik, maar je weet het niet.
Volvo XC90 D5 AWD (2013)