Mijn leasecontract loopt begin oktober af. Dat is balen dus, want de prijzen gaan per 1 juli omhoog. Een dealer bij mij in de buurt heeft nog een Limited Edition tegen de oude/huidige prijs staan. Maar ja het afkopen van het contract van mijn huidige V70 zou me dan dik 2500 euro gaan kosten. Ik ben bang dat ik niet zoveel ga besparen als ik eerder overstap. Erg jammer dus. Of heeft iemand nog tips? Misschien iemand die mijn V70 wil overnemen
Maar ja, en dan, wat nieuw te kiezen. Na veel lezen op dit forum kan ik nog niet zeggen wat de voorkeur heeft hier, D3(D4) of T4? Ik denk overigens ook nog na over een D2 maar dan met wat meer opties. Alhoewel zo'n Limited Edition natuurlijk wel een mooie aanbieding is.
Het houdt me allemaal meer bezig dan ik dacht. Maar het is ook wel leuk om er mee bezig te zijn. Afgelopen zaterdag gereden in een S60 D2, V70 T4 PS en een S60 D3. Tja, de D3 gaf de meeste funfactor. Maar ik kreeg toch de indruk dat de T4 een stuk stiller was. Of is de V70 echt zoveel beter geïsoleerd dan een S60?
Tja, en dan is er nog de Ford S-Max... Zijn er hier leden die ook in een S-Max hebben gereden, of nog rijden? Wat zal me tegenvallen of meevallen bij een S-Max ten opzichte van een V70. De reden dat een S-Max in beeld is, is dat ik nogal erg lange onderbenen heb en daarom in weinig auto's een goede zit kan vinden. De S-Max met de uitgebreid verstelbare stoelen is dan een aardig alternatief. Maar ja het lijkt nog steeds op een busje...
Of toch maar de huidige V70 overnemen en niet meer gaan leasen... Zucht wat een moeilijke keuzes. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de lakkleur, interieur kleur en alle mogelijke opties en accessoires...
Iemand tips, advies? Ik lees overigens vrolijk verder hier op het forum. (En op het S-Max forum... oeps... :shock:
Oei, toch wel een lang verhaal geworden, sorry...