Werkt Amerikaanse RSE met dubbele dvd in Nederland?

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
ThonvH
Starter

Ik ben op zoek naar een betaalbare oplossing/ alternatief voor een Rear Seat Entertainment System in mijn Volvo V70 MY2008. Bij voorkeur een origineel volvo systeem om de auto zo origineel mogelijk te houden.

Bij de dealer zelf is het redelijk onbetaalbaar. Ik ben wat gaan zoeken op het internet en zag dat in Amerika er een ander systeem wordt geleverd met dvd spelers in de hoofdsteunen. Erg handig en volgens mij is dat veel makkelijker inbouwen.

Vraag is alleen past dit en gaat dit werken in Nederland. Op de US accessoire pagina staat dit systeem voor de V70 met partnernummer 864066. Ik begreep dat er dvd regiocode 1 geleverd wordt in Amerika. Is dat eenvoudig om te zetten?

http://accessories.volvocars.com/Access ... VCC-450283

De setjes zijn te bestellen bij verschillende dealers in Amerika die overseas leveren. Ook e-bay biedt uitkomst. Krijg echter weinig informatie van hen over de vragen die ik heb omdat ze mijn VIN# niet kunnen uitlezen.

Misschien is er iemand op dit forum die hier ervaring mee heeft. Overigens kost het systeem ongeveer de helft van het laten inbouwen in Nederland.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Krijg je hoofdsteunen erbij in kleur?"Want daar zit het grootste issue...
Regio kan als het goed is geregeld worden 1x, dus als unit nieuw... no problem.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
ThonvH
Starter

Dank voor je reactie.

Er is een keuze uit 2 kleuren; off-black en sand stone leder. Ik heb een Off Black lederen interieur dus ik denk dat het kleurverscil mee zal vallen. Misschien niet hetzelfde leer.

Heb ook nog een you tube filmpje gevonden waarop een dergelijk systeem regio vrij gemaakt wordt ( Ik begin er naar te neigen de gok te wagen.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”