sortering audio op USB

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
Beware
2nd Gear member

Ik heb een ervaringen m.b.t. sortering van audio (mp3) op USB.

Het probleem is het volgende: ik heb op de USB-aansluiting een freecom-harddisc aangesloten van 250 GB. Nu kan het systeem ongeveer de helft van alle gegevens inlezen. Ik vermoed dat hij er mee stopt omdat het intern geheugen van de auto dan vol zit.
Ik heb al mijn muziek in mapjes op letter (1e letter artiestnaam) gesorteerd staan en vervolgens op mapjes met artiestnaam.
De auto leest dus van A tot en met K en de rest niet.
Als ik nu toch de 2e helft van de HDD wil hebben sluit ik de HDD even op de PC aan en stop alles van A t/m K in een mapje ZZ zodat hij zou moeten beginnen met L en moeten inlezen tot en met Z of zover het geheugen het aankan.
Echter sinds de laatste softwareupdate blijft dat mapje ZZ vooraan in de lijst staan en kom ik dus geen steek verder. Hij leezt die ZZ map met daarin A t/m K waarmee het geheugen weer vol zit.
Als ik een andere map kies, bijv. L krijg ik de melding "Geen ondersteunde bestanden"

Hoe kom ik nu toch bij mijn muziek die begint met L tot en met Z?
Iemand suggesties?
Volvo S60 (2001) 2.4 LPG (100 L) Goudkleurig
Mercedes C200 CDI Sportcoupe, Zwart
Ford Mondeo, 2,2 CDTI Sportspack, Wit
V60 D3 Kinetic Cosmic White
V60 D3 Summum, Black sapphire metalic, geartronic, vol leer, xenon meedraaiend, business pack pro, schuifdak, silver skidplate, 18 inch velgen diamond cut dark grey.

Zakelijk: V60 D6 PIH, Passion red, 's winters op Fortuna 18" zwart, 's zomers op Titania 18". Bijna alle opties. Prive: XC70 3.2 Summum
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”