Hallo,
ik ben op zoek naar partnummers van remschijven en remblokken voor mijn S70 van 1997, maar op Vida, en Vadis kom ik een remblokkenset tegen voor bouwjaren -1998 en 1999- nu vraag ik me dus een beetje wat de verschillen zouden zijn, en wat als ik kies voor een remblokkenset en remschijven van een -1999 voor een 1997er, zijn er personen die hier ervaring met hebben, of die dit al uitgetest hebben aub?
alvast bedankt,
Stijn
Verschillen parts tussen bouwjaren
- belgian-tsm
- 4th Gear member
- Contacteer:
- belgian-tsm
- 4th Gear member
- Contacteer:
Hoi,
dat kan ik in Vida en Vadis ook, maar soms heb je onderdelen zoals bijvoorbeeld ruitensproeierkopjes, of heldere koplampen die ze gebruiken bij latere bouwjaren of zaken waar een upgrade is op uitgevoerd. En die dan ook passen op oudere bouwjaren, maar voor zaken gelijk remschijven en remblokken is iets ingewikkelder, weet niet waarom er dus daar verschillen op zijn.
dat kan ik in Vida en Vadis ook, maar soms heb je onderdelen zoals bijvoorbeeld ruitensproeierkopjes, of heldere koplampen die ze gebruiken bij latere bouwjaren of zaken waar een upgrade is op uitgevoerd. En die dan ook passen op oudere bouwjaren, maar voor zaken gelijk remschijven en remblokken is iets ingewikkelder, weet niet waarom er dus daar verschillen op zijn.