Hallo,
Wat betekenen de T1 en soms de T2 in het displaytje bij de odometer en dagteller?
Het betreft een volvo s80 uit 2001.
Vraagje.
dagteller 1 en dagteller 2.
Wij vinden het heel fijn als je je ook even voorstelt (bij voorkeur met foto).
T1 en T2 staat trouwens ook in het instructieboekje.
Wij vinden het heel fijn als je je ook even voorstelt (bij voorkeur met foto).
T1 en T2 staat trouwens ook in het instructieboekje.
-
- 5th Gear member
Oke zal ik doen.
Nou ik had in het boekje gekeken maar er stond niks over t1 en t2 of het komt doordat ik een boekje erbij heb gehad van 2000.
Maar regelt de auto dat zelf ofzo want de 1e keer is het t1 en dan t2,en de dagteller blijft dezelfde kmstand aangeven.
Nou ik had in het boekje gekeken maar er stond niks over t1 en t2 of het komt doordat ik een boekje erbij heb gehad van 2000.
Maar regelt de auto dat zelf ofzo want de 1e keer is het t1 en dan t2,en de dagteller blijft dezelfde kmstand aangeven.
als je 1 keer indrukt zit je t1, druk je nog een keer in, dan zie je t2, druk je vervolgens nog een keer, dan zie je weer t1.
hou je de knop vast bij t1, dan wordt t1 gereset, hou je de knop vast bij t2, dan wordt t2 gereset.
Was volgens mij trouwens ook al zo in 2000, mijn 1998 C70 heeft dit namelijk ook.
En het kan wel kloppen dat de dagteller dezelfde stand aangeeft, als ze beide op hetzelfde moment op 0 zijn gezet.
hou je de knop vast bij t1, dan wordt t1 gereset, hou je de knop vast bij t2, dan wordt t2 gereset.
Was volgens mij trouwens ook al zo in 2000, mijn 1998 C70 heeft dit namelijk ook.
En het kan wel kloppen dat de dagteller dezelfde stand aangeeft, als ze beide op hetzelfde moment op 0 zijn gezet.