En ja, hij zat proppienokkievol....
Volgens mij ben je verzekerd tot 130km/hThom schreef:Hoe hard kan/'mag' je nou nog met zo'n moderne Thule koffer?
Dat is in Italy wel anders...Dus geen ruimtewonder, maar rijeigenschappen en looks maken het meeeeer dan goed. Ruimtegebrek is ook maar 3 weken in het jaar en in NL "waren" ze redelijk bijzonder maar in FR helemaal. Ik ben de hele vakantie maar 2 andere v60's tegen gekomen
Lijkt me idd hard genoeg, zeker als je zwaar beladen bentVolgens mij ben je verzekerd tot 130km/h Ik weet niet zeker meer of er in het boekje nou 130 of 140 stond. Ik heb er max 150 mee gereden vond ik hard genoeg.... Dus officieel 130 denk ik, er kwam een framboos voorbij met een oude lijkkist bovenop en fietsen op half 7 achterop met 160 [\quote]
Ahaa.... Ja was heerlijk Alwin.. Vooral genoten van het autorijden met zo'n mooie Electric Silver. Die italianen hebben dus gewoon smaakD5R-Design schreef: Dat is in Italy wel anders...
Volgens mijn worden ze daar vekocht als warme Panini...
Goede vakantie gehad in frambozenland..Remco?
Uiteraard hebben wij smaak.remmm schreef:Ahaa.... Ja was heerlijk Alwin.. Vooral genoten van het autorijden met zo'n mooie Electric Silver. Die italianen hebben dus gewoon smaakD5R-Design schreef: Dat is in Italy wel anders...
Volgens mijn worden ze daar vekocht als warme Panini...
Goede vakantie gehad in frambozenland..Remco?Ben jij al geweest? Over het algemeen stond cruise control op 137km/h zodat die Louis de Funès'en niks aan mij konden verdienen.
Gemiddelde verbruik na 13.000 km is nu na (geen reset van de BC van 8.0 naar 9.1 gegaan. Dus ik heb een aardig verbruik gehad met die lijkenkist op het dak.
@RNS Hoeveel liter is de Hapro ook alweer? op de v50 stond hij mooi maar op de rode duivel misstaat de Hapro ook niet...
Officieel geen idee !Thom schreef:Hoe hard kan/'mag' je nou nog met zo'n moderne Thule koffer?