Ik ben Hans (25) en woon in het zuiden des lands (bij Weert), en ben al lang volvo fan (zie registratiedatum). Vrienden van mijn ouders, en mijn schoon-oom rijden al jaren volvo (c30-s40-s60-s80-c70-v70), geweldig.
Zo!
Afgelopen Maart in dienst gegaan bij mijn werkgever, en mocht al in de proeftijd een nieuwe lease bestellen... en (toevallig of niet?) was per die datum de C30 in de 14%. Appeltje-eitje zou je zeggen. Nou, mooi niet.
Door wat interne struggelingen kwam de aanvraag bij de leasemaatschappij te laat en was er geen C30 meer leverbaar (aldus volvo in den bosch). Echter bleek in Weert nog een C30 R Luxery Line te komen, die nog niet geclaimd was. het is een Cosmic White. Die dealer belde mij en zodoende krijg ik die cosmic white. Gisteren even langsgegaan en ja hoor, hij is er al! Aflevering staat gepland voor komende maandag (9-jul).
Party pics:
Plaatje 1:
(te) groot plaatje
Plaatje 2:

Oké, ik had een c30 black sapphire zonder Lux besteld, maar dit is ook niet verkeerd!
Ben benieuwd of de usb interface een iPad kan weerstaan, dan kan ik daar mooi muziek op zetten voor onze vakantie naar Kroatie.