De set is perfect omdat het precies is wat ik zocht, zwart leer met stoelverwarming en kinderzitjes in de achterbank. Verder niet elektrisch verstelbaar. Op de kinderzitjes na, gelijk aan mijn oude set.
Vorige week woensdag opgehaald in België en meteen diezelfde avond en de avond erna aan de klus gegaan.
Eerst de accu los om fouten te voorkomen met de zij-airbags. Vervolgens begonnen met de bestuurdersstoel. Kapjes van de bouten af, 4 bouten los, stekker onder de stoel los (stekker van het beeldscherm niet vergeten). Oude eruit, nieuwe erin en omgedraaid weer vastzetten. Hoe simpel kun je het hebben

Achterbank vrijwel net zo simpel, begonnen achter de bestuurdersstoel. Zitvlak eruit halen, bout van de gordel losmaken, leuning inklappen, zijsteun weghalen, stekker losmaken van de leuning (waar dient deze voor???), bout van de leuning weghalen, van de pin afschuiven van het andere leuningdeel en wederom oude eruit, nieuwe erin en weer omgedraaid vastzetten.
Avond 2, de andere kant gedaan.
2 avondjes werk, inclusief poetsen van het leer, stofzuigen onder de stoelen en bank, terugplaatsen van de monitoren en reparatie van een van de kinderzitjes.
Hoop er nog lange tijd erg veel plezier van te hebben. Deze stoelen mogen me met de auto naar de 500.000 brengen

P.S. Binnenkort komt er dus een setje zwart comfort leder met stoelverwarming en opnieuw gevulde zitting beschikbaar. Zie hiervoor dan volvo-plaza, het juiste topic en marktplaats. Interesse -> PM.