We zijn zondagavond aangekomen in Italie, en de wagen geparkeerd op de privéparking van het hotel. Vanmorgend de wagen gaan halen om een ritje te maken, blijkt er een onverlaat tegengereden te hebben, krassen en kleine deuk in bumper en spatscherm achteraan, stuk van het licht van de dader lag ernaast. we hebben dit gemeld aan het hotel en deze zijn medegegaan naar de carabinieri om een verslag, een pluim voor het hotel.
Mijn vraag is, kan ik dit op iemand verhalen?
We hebben een Nekkerman reisautoverzekering en AXA reisbijstandsverzekering
warme groet
Vakantieschade.
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Hier in NL op het waarborgfonds maar of dat ook geldt voor schade's die zijn veroorzaakt in het buitenland? Dacht het niet!
Dat zal in België wel dito zijn en gelet op het bouwjaar '99 ben je ook niet all-risks. Het hotel zal wel het bordje "Parkeren op eigen risico en wij zijn nergens verantwoordelijk voor" ergens op een paal hebben staan en dus is er maar één die de rekening betaald......JIJ.
Met dank aan die.....die ze eigenlijk... etc etc.
Dat zal in België wel dito zijn en gelet op het bouwjaar '99 ben je ook niet all-risks. Het hotel zal wel het bordje "Parkeren op eigen risico en wij zijn nergens verantwoordelijk voor" ergens op een paal hebben staan en dus is er maar één die de rekening betaald......JIJ.
Met dank aan die.....die ze eigenlijk... etc etc.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- E.T.
- 5th Gear member
Das balen....
Ik zou het sowieso melden bij zowel de auto- als de reisverzekering. Voor de rest kun je er niks maar aan veranderen, hopen dat de Carabinieri goed haar ogen openhoudt en misschien de veroorzaker nog kan achterhalen.
enehhh laat je vakantie er niet door vergallen...
Ik zou het sowieso melden bij zowel de auto- als de reisverzekering. Voor de rest kun je er niks maar aan veranderen, hopen dat de Carabinieri goed haar ogen openhoudt en misschien de veroorzaker nog kan achterhalen.
enehhh laat je vakantie er niet door vergallen...
Groet Edwin
Volvo XC60 T8 Twin Engine R-Design
Volvo Amazon P131 B20 1968
Volvo XC60 T8 Twin Engine R-Design
Volvo Amazon P131 B20 1968
Afgelopen zondagavond de auto geparkeerd in de parkeergarage onder het hotel in Malmo.
Keurig netjes binnen de strepen, aan de ene kant kon niets meer parkeren. Aan de andere kant nog wel.
Kom ik nog even terug voor de laatste controle heeft de een of andere hufter zijn Toyota naast mijn V60 geparkeerd. Prima natuurlijk, alleen had hij zijn rechterkant zo dicht naast mijn linkerkant geparkeerd dat ik de lenigheid van een limbodanser moest hebben om in mijn auto te kunnen kruipen.
Men is niet bij elke parking even voorzichtig met andermans spullen. Gelukkig zag ik het en heb de auto maar een stukje verderop geparkeerd (nu wel keurig netjes met een streep midden onder de auto).
Van mijn (asociale) parkeerbuurman trouwens ook een beetje naief. Als je je auto zo parkeert is het toch vragen om moeilijkheden. Niet iedereen is even voorzichtig met het instappen. En als dit nu het laatste vrije plekje in de parkeergarage was...... alles behalve.
Asociaal is het wel als je je auto met schade aantreft, helemaal als er niemand iets gemeld heeft.
Keurig netjes binnen de strepen, aan de ene kant kon niets meer parkeren. Aan de andere kant nog wel.
Kom ik nog even terug voor de laatste controle heeft de een of andere hufter zijn Toyota naast mijn V60 geparkeerd. Prima natuurlijk, alleen had hij zijn rechterkant zo dicht naast mijn linkerkant geparkeerd dat ik de lenigheid van een limbodanser moest hebben om in mijn auto te kunnen kruipen.
Men is niet bij elke parking even voorzichtig met andermans spullen. Gelukkig zag ik het en heb de auto maar een stukje verderop geparkeerd (nu wel keurig netjes met een streep midden onder de auto).
Van mijn (asociale) parkeerbuurman trouwens ook een beetje naief. Als je je auto zo parkeert is het toch vragen om moeilijkheden. Niet iedereen is even voorzichtig met het instappen. En als dit nu het laatste vrije plekje in de parkeergarage was...... alles behalve.
Asociaal is het wel als je je auto met schade aantreft, helemaal als er niemand iets gemeld heeft.
- ovlov058
- 4th Gear member
Wij betalen voor 14 dagen +- 240 euro verzekering bij nekkerman, dat zou op jaarbasis 6250 euro zijn, kun je dan geen all-risk verwachten?
Daar zit wel annulatieverzekering in, maar wat kost dat apart?
Daar zit wel annulatieverzekering in, maar wat kost dat apart?
S80 25D 1999 Chrysler Stratus Cabrio 2.0 16v lpg 1999
855 2.0 20V 93

855 2.0 20V 93

- Rolf-01
- 5th Gear member
Nekkerman reisautoverzekering
Ik weet niet welke dekking deze biedt, maar in Nederland kennen wij de zgn vakantie cascoverzekering.
Zie bijvoorbeeld de folder van de ANBW:
Vakantie Casco Verzekering
U kunt kiezen uit een aanvullende dekking op de WA-verzekering voor uw auto of motor of een cascodekking voor uw caravan of vouwwagen. Met deze aanvullende dekking is ook schade aan uw auto, motor of caravan/vouwwagen verzekerd. Deze verzekering geldt alleen in Europa, met uitzondering van Nederland. >> LINKJE (pagina4)<<
Ik weet niet welke dekking deze biedt, maar in Nederland kennen wij de zgn vakantie cascoverzekering.
Zie bijvoorbeeld de folder van de ANBW:
Vakantie Casco Verzekering
U kunt kiezen uit een aanvullende dekking op de WA-verzekering voor uw auto of motor of een cascodekking voor uw caravan of vouwwagen. Met deze aanvullende dekking is ook schade aan uw auto, motor of caravan/vouwwagen verzekerd. Deze verzekering geldt alleen in Europa, met uitzondering van Nederland. >> LINKJE (pagina4)<<
V40 D4 my2015
XC 60 T5 my 2017
XC 60 T5 my 2017