nee, officiele rdw dealers kunnen ze meteen maken. Hier in Amsterdam is dat de brezan. Sommige kunnen alleen de standaard platen maken. Even een rondje bellen nav mijn eerder geplaatste link zou ik doen.
Zodra je het kentekennummer weet en je bestelt platen, kun je volgens mij gelijk aangeven dat je opgelegde letters wil.
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
De platen zitten er op. Auto woensdag gehaald in Hamburg, Donderdag naar de RDW, vrijdag betaalbericht belastingdienst, per internetbankieren betaald, maandagavond kenteken zichtbaar op rdw.nl, kenteken dinsdag verstuurd door de rdw, papieren donderdag in huis, donderdagavond platen laten maken bij Roskamp (Veendam en Stadskanaal). Prijs 30,54euro !
@Turbodesk: Koets is inderdaad schandalig duur. (heb er ooit gewone platen gehaald, toen wilden ze al een tientje voor de kentekenplaathouders PER STUK)