Tijdens onze vakantie een aantal XC60 gezien die mijn vrouw(naar nu blijkt) erg mooi vindt.
Nu ben ik benieuwd wie dezelfde stap gemaakt heeft en hoe dat bevalt?
De voorkeur gaat uit naar een D5 GT AWD ivm de caravan van mijn ouders(1700kg) die wellicht in de toekomst getrokken gaat worden.
We rijden nu in een Sports Edition uit 2007 hier even een pic in de haven van Cavalaire.
XC60 tov V70
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
- Berichten: 8502
- Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
- Locatie: Tussen EBBR en EBAW
Ik kan hierover meepraten, ik heb 3,5 jaar (90.000km) in een V70 MY06 gereden, 24D motor met 163pk en 6 traps geartronic.
Nu sinds februari een XC60 D3 AWD ook met 2400cc motor 163pk en 6 traps geartronic.
Wat vond ik beter in de V70 tov de XC60 ?
- de stoelen in de V70 zijn comfortabler, je zakt er net dat ietsje in om een heerlijke zit te verschaffen, de stoelen van de XC60 zijn harder, je zit er meer bovenop dan in.
- beide autos hadden HP audio, ik hield meer van de V70 audio, omdat je meer ruimtelijk geluid had, in de XC60 hoor je gewoon dat alle speakers beneden in de deuren zitten.
Wat vind ik beter in de XC60 tov de V70 ?
- de versnellingbak schakelt vlotter en heeft een heerlijke S stand die de auto een stuk snediger maakt.
- bochtengedrag is beter, je kan met een XC60 hoe onbegrijpelijk okk, sneller door de bocht dan met een V70.
- Sensus systeem is een mooi geintegreerd systeem, en alles werkt, al vraagt het wat gewenning.
-verhoogde zitpositie is aangenamer
- verder zie en voel je dat de Xc60 gewoon een verder ontwikkelde auto is.
Verbruik valt ook mee, de V70 deed ongeveer 1 op 14 de XC60 doet gemiddeld 1 op 13
Nu sinds februari een XC60 D3 AWD ook met 2400cc motor 163pk en 6 traps geartronic.
Wat vond ik beter in de V70 tov de XC60 ?
- de stoelen in de V70 zijn comfortabler, je zakt er net dat ietsje in om een heerlijke zit te verschaffen, de stoelen van de XC60 zijn harder, je zit er meer bovenop dan in.
- beide autos hadden HP audio, ik hield meer van de V70 audio, omdat je meer ruimtelijk geluid had, in de XC60 hoor je gewoon dat alle speakers beneden in de deuren zitten.
Wat vind ik beter in de XC60 tov de V70 ?
- de versnellingbak schakelt vlotter en heeft een heerlijke S stand die de auto een stuk snediger maakt.
- bochtengedrag is beter, je kan met een XC60 hoe onbegrijpelijk okk, sneller door de bocht dan met een V70.
- Sensus systeem is een mooi geintegreerd systeem, en alles werkt, al vraagt het wat gewenning.
-verhoogde zitpositie is aangenamer
- verder zie en voel je dat de Xc60 gewoon een verder ontwikkelde auto is.
Verbruik valt ook mee, de V70 deed ongeveer 1 op 14 de XC60 doet gemiddeld 1 op 13
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21177
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Dat klinkt positief onze huidige is geen zuinigheidswonder en was al bang dat meer kilo's, hoger op de wielen en awd helemaal desastreus zou zijn maar gemiddeld 1 op 13 valt mee te leven.
Wij zijn net terug van de vakantie waarbij ik in Frankrijk de cruise op 140km/h had en er weinig verkeer was waardoor de km onder de wielen door vlogen.
De 2e dag in Dld zodra het kon aan het sporten geweest maar door de drukte schoot het voor geen meter op het is dus niet de snelheid die het verschil maakt maar het verkeersaanbod.
Ik denk dat ik als voorwerk eens een morgen moet gaan sturen in een XC60, kijken hoe dat bevalt.
De punten die jij opnoemt stellen mij positief evenals mijn vrouw.
Bedankt.
Wij zijn net terug van de vakantie waarbij ik in Frankrijk de cruise op 140km/h had en er weinig verkeer was waardoor de km onder de wielen door vlogen.
De 2e dag in Dld zodra het kon aan het sporten geweest maar door de drukte schoot het voor geen meter op het is dus niet de snelheid die het verschil maakt maar het verkeersaanbod.
Ik denk dat ik als voorwerk eens een morgen moet gaan sturen in een XC60, kijken hoe dat bevalt.
De punten die jij opnoemt stellen mij positief evenals mijn vrouw.
Bedankt.
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
- Berichten: 8502
- Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
- Locatie: Tussen EBBR en EBAW
Het verbruik zal natuurlijk afhangen van je weggedrag, als je aan 100km/u cruised haal je op de snelweg 1 op 14, zodra je boven de 120km/u gaat, ga je richting 1 op 12,5.
De BC is wel preciezer dan in de V70, in de V70 haalde ik op de BC een gemiddeld verbruik van 6.7 L/100km ,maar in realiteit was dit 7,4 L/100km
Bij de XC60 haal ik gemiddeld 7,8L/100km en in realiteit scheelt dat amper 0.2L/100km.
Als je veel stadsverkeer doet of gaat planken wordt de XC60 een stuk dorstiger dan een V70, dat wel, maar ik cruise meestal op koppel met de cruisecontrol aan, af en toe een stoplichtsprintje met de geartronic in sport stand, omdat het zo leuk is.
Denk er wel aan dat mijn D3 AWD in NL niet verkrijgbaar is, bij jullie is het een D3 FWD (2.0 motor) of een D5 AWD (2.4 motor)
Mijn D3 AWD is de D5 2.4 motor maar dan terug gebracht tot 163pk wat voordeliger is in Belgie qua belastingen.
De BC is wel preciezer dan in de V70, in de V70 haalde ik op de BC een gemiddeld verbruik van 6.7 L/100km ,maar in realiteit was dit 7,4 L/100km
Bij de XC60 haal ik gemiddeld 7,8L/100km en in realiteit scheelt dat amper 0.2L/100km.
Als je veel stadsverkeer doet of gaat planken wordt de XC60 een stuk dorstiger dan een V70, dat wel, maar ik cruise meestal op koppel met de cruisecontrol aan, af en toe een stoplichtsprintje met de geartronic in sport stand, omdat het zo leuk is.
Denk er wel aan dat mijn D3 AWD in NL niet verkrijgbaar is, bij jullie is het een D3 FWD (2.0 motor) of een D5 AWD (2.4 motor)
Mijn D3 AWD is de D5 2.4 motor maar dan terug gebracht tot 163pk wat voordeliger is in Belgie qua belastingen.
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
- rwa
- 2nd Gear member
- Berichten: 191
- Lid geworden op: 16.01.2011 - 14:05
Ik heb eerst 2,5 jaar een V70 D5 2008 gehad en nu rijd ik in een Xc60 2011 D5 de combinatie met caravan is uitstekend. Je vergeet soms dat er wat achter hangt!.
De zit in de XC 60 is veel fijner dan de. V70 deze had een wat platte zitting maar dat is volgens mij alleen bij het 2008 model zo. Het verbruik met caravan is 1:10 wat vergelijkbaar was met mijn vorige V70 en V60.
De zit in de XC 60 is veel fijner dan de. V70 deze had een wat platte zitting maar dat is volgens mij alleen bij het 2008 model zo. Het verbruik met caravan is 1:10 wat vergelijkbaar was met mijn vorige V70 en V60.
Volvo XC 90 T8 R-design 2022?
Volvo XC60 T8 R-design 2018
Volvo V70 T5 black edition 2014
Volvo XC60 R-design D5 AWD 2011
Volvo V60 D5 R-design 2011
Volvo V70 D5 2008 summum
Volvo XC90 D5 Sport 2007
Volvo S60 R 2005
Volvo XC 90 D5 Summum 2003
Volvo XC60 T8 R-design 2018
Volvo V70 T5 black edition 2014
Volvo XC60 R-design D5 AWD 2011
Volvo V60 D5 R-design 2011
Volvo V70 D5 2008 summum
Volvo XC90 D5 Sport 2007
Volvo S60 R 2005
Volvo XC 90 D5 Summum 2003
- Frederik Welvaert
- 5th Gear member
- Berichten: 1900
- Lid geworden op: 10.10.2007 - 19:57
- Locatie: Maldegem
Ik ga even bijvallen, motor van de mijne is dezelfde als die van BlackcurrantV70, ook de 2.4 D biturbo, en was oorspronkelijk ook teruggebracht naar 163pk, maar bij mij is Rica even gepasseerd (225pk-460Nm)
Verbruik is bij mij volgens BC 8,7 l/100km, maar ik hou me dan ook niet in. Zoals Blackcurrant zegt: tot 100/110 valt het verbruik goed mee, maar daarboven laat het verbruik je wel snel merken dat je met een grote, minder aerodynamische auto op pad bent. En ik rij dan ook vaak sneller dan dat. Het was al een aangenaam vlotte auto, met de tuning is het echt een beest geworden.
Qua zetels: inderdaad een stevigere zit dan ik vroeger had bij mijn V50 en dan mijn pa bij z'n V70 (MY09) maar zeker niet oncomfortabel, hoewel het veel meer afstelling vroeg om een goede zitpositie te vinden.
Bochtengedrag is goed voor zo'n hoge auto te zijn, wint het niet van de V50, zeker niet als de bochten wat oneffen liggen. Maar ik denk wel dat 'ie het wint van mijn pa z'n V70.
De mijne heeft geen Sensus, dus ik kan nog zien naar wat ik luister op de radio terwijl de gps navigeert
De V70 van mijn pa is qua interieur bijna hetzelfde als mijn XC60, maar vergeleken met een "oud" model V70 en zelfs met de V50 is het echt een grote stap vooruit.
De koffer van de V70 is wel groter, vooral door de praktischere vorm van de auto en de toegang naar de koffer. Toen vader en ik enkele meubels gingen afhalen was ik even teleurgesteld, een stuk meubilair dat qua afmetingen perfect in mijn koffer zou passen, kregen we met geen mogelijkheid langs de achterklep van de XC60. Even proberen in de V70 en daar hadden we zelfs centimeters speling aan alle kanten van de klep...
Verbruik is bij mij volgens BC 8,7 l/100km, maar ik hou me dan ook niet in. Zoals Blackcurrant zegt: tot 100/110 valt het verbruik goed mee, maar daarboven laat het verbruik je wel snel merken dat je met een grote, minder aerodynamische auto op pad bent. En ik rij dan ook vaak sneller dan dat. Het was al een aangenaam vlotte auto, met de tuning is het echt een beest geworden.
Qua zetels: inderdaad een stevigere zit dan ik vroeger had bij mijn V50 en dan mijn pa bij z'n V70 (MY09) maar zeker niet oncomfortabel, hoewel het veel meer afstelling vroeg om een goede zitpositie te vinden.
Bochtengedrag is goed voor zo'n hoge auto te zijn, wint het niet van de V50, zeker niet als de bochten wat oneffen liggen. Maar ik denk wel dat 'ie het wint van mijn pa z'n V70.
De mijne heeft geen Sensus, dus ik kan nog zien naar wat ik luister op de radio terwijl de gps navigeert

De V70 van mijn pa is qua interieur bijna hetzelfde als mijn XC60, maar vergeleken met een "oud" model V70 en zelfs met de V50 is het echt een grote stap vooruit.
De koffer van de V70 is wel groter, vooral door de praktischere vorm van de auto en de toegang naar de koffer. Toen vader en ik enkele meubels gingen afhalen was ik even teleurgesteld, een stuk meubilair dat qua afmetingen perfect in mijn koffer zou passen, kregen we met geen mogelijkheid langs de achterklep van de XC60. Even proberen in de V70 en daar hadden we zelfs centimeters speling aan alle kanten van de klep...
1995 Volvo 965 B6254S automaat
MY10 XC60 2.4D AWD Geartronic - Rica/Volvotune - VolvoTech Garmin GPS + RV cam
MY05 V50 2.0D
MY10 XC60 2.4D AWD Geartronic - Rica/Volvotune - VolvoTech Garmin GPS + RV cam
MY05 V50 2.0D
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21177
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Bedankt voor de reactie's, erg fijn.
Mochten we overstappen naar de XC dan gaat het één worden met weinig km's(max 60k) een ecochip van Polestar behoort iig dan tot de mogelijkheden.
Ik had al een vermoeden dat het weggedrag dynamischer zou zijn, alhoewel ik mij steeds meer betrap op gewoon het gebruik van cruise control.
Ik heb al één zien staan met adaptief cruise control, blis en summum die maar 45k had gelopen uit 2009.
Het is nog net een half jaar te vroeg om wat te gaan doen maar zo iets zou het moeten worden.
Mochten we overstappen naar de XC dan gaat het één worden met weinig km's(max 60k) een ecochip van Polestar behoort iig dan tot de mogelijkheden.
Ik had al een vermoeden dat het weggedrag dynamischer zou zijn, alhoewel ik mij steeds meer betrap op gewoon het gebruik van cruise control.
Ik heb al één zien staan met adaptief cruise control, blis en summum die maar 45k had gelopen uit 2009.
Het is nog net een half jaar te vroeg om wat te gaan doen maar zo iets zou het moeten worden.
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
- Berichten: 8502
- Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
- Locatie: Tussen EBBR en EBAW
Als je er een caravan denkt achter te hangen :
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21177
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Zeer positief verhaal lijkt mij.
In het hedendaagse verkeer is een hogere zit helemaal niet verkeerd en een D5 heeft voldoende kracht helemaal met een Polestar up-grade.
In of na de komende winter willen we actief de handel in om te kijken of er iets van onze gading bij zit.
Vast staat is dat het donker blauw met een licht interieur moet worden volgens mijn vrouw en ik heb een paar eisen op technisch vlak.
Ik voorzie weer een hoop uurtjes op het www. \:D/
In het hedendaagse verkeer is een hogere zit helemaal niet verkeerd en een D5 heeft voldoende kracht helemaal met een Polestar up-grade.
In of na de komende winter willen we actief de handel in om te kijken of er iets van onze gading bij zit.
Vast staat is dat het donker blauw met een licht interieur moet worden volgens mijn vrouw en ik heb een paar eisen op technisch vlak.
Ik voorzie weer een hoop uurtjes op het www. \:D/
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
- Berichten: 8502
- Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
- Locatie: Tussen EBBR en EBAW
Yep, een blauwe Ocean race met licht interieur was ook mijn keuze, helaas moest het bij mij plots erg snel gaan wegens total loss van de V70 en er stond alleen een zwarte maffia versie van de XC60 in okkasie bij de dealer


Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
- Berichten: 8502
- Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
- Locatie: Tussen EBBR en EBAW
Zwaar heb ik het inderdaad, ik wacht nog steeds op schadevergoeding van de tegenpartij.
Ongeval dateert dan 9 feb....
Ongeval dateert dan 9 feb....
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
- Berichten: 8502
- Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
- Locatie: Tussen EBBR en EBAW
Als laatste poging om je te overhalen :
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21177
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Hahaha wij zijn er al uit.
Ik heb BMW laten varen, met Pon wil ik niets te maken te hebben en mijn vrouw ziet zichzelf niet in een GLK zitten.
Dus een XC60 gaat het worden, er staat op dit moment 1 in Amersfoort bij Svala die geheel naar onze smaak is (donker blauw, licht interieur, weinig km, summum D5 met blis adap cc.
Alleen heb ik als termijn minimaal 2 jaar te rijden met de huidige auto dus niet eerder dan december voordat hij weg mag.
Keuzes....altijd moeilijk maar soms ook niet, stick to the plan.
Ik heb BMW laten varen, met Pon wil ik niets te maken te hebben en mijn vrouw ziet zichzelf niet in een GLK zitten.
Dus een XC60 gaat het worden, er staat op dit moment 1 in Amersfoort bij Svala die geheel naar onze smaak is (donker blauw, licht interieur, weinig km, summum D5 met blis adap cc.
Alleen heb ik als termijn minimaal 2 jaar te rijden met de huidige auto dus niet eerder dan december voordat hij weg mag.
Keuzes....altijd moeilijk maar soms ook niet, stick to the plan.
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
- Berichten: 8502
- Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
- Locatie: Tussen EBBR en EBAW
Ik zou je aanraden om eens een vergelijking te maken met een premium audio en high performance.
Ik vermoed dat premium een betere geluidspreiding heeft door de centre speaker, maar heb helaas nog geen premium audio in een XC60 kunnen beluisteren.
Panorama dak is echt een aanrader, zodra het niet regent gaat het bij mij open !
Ik vermoed dat premium een betere geluidspreiding heeft door de centre speaker, maar heb helaas nog geen premium audio in een XC60 kunnen beluisteren.
Panorama dak is echt een aanrader, zodra het niet regent gaat het bij mij open !
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21177
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
- sbv
- 6th Gear member
- Berichten: 4320
- Lid geworden op: 30.11.2004 - 20:47
- Locatie: Nieuwerbrug a.d Rijn
Van harte met jullie nieuwe auto, dat is snel gevondendiesel01 schreef:Deze dus.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=207611922

Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21177
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Hahaha...
Neee, ik houdt deze keer vast aan wat ik gezegd heb maar de auto voldoet precies aan wat wij voor ogen hebben als er een XC60 komt, alleen een standkachel ontbreekt.
Even een pas op de plaats gezien het economisch klimaat.
Neee, ik houdt deze keer vast aan wat ik gezegd heb maar de auto voldoet precies aan wat wij voor ogen hebben als er een XC60 komt, alleen een standkachel ontbreekt.
Even een pas op de plaats gezien het economisch klimaat.