Hallo,
mijn cv doet het helemaal niet meer. als ik het knopje omhoog en omlaag doen van de bestuurderskant hoor ik wel een geluidje net of ze open willen maar niet genoeg power hebben. ik denk zelf dat het motortje is. dus ik deurpaneel eraf gehaald en ik had nog een motor liggen maar deze had 4 draden en die van mij maar 3..
mijne heeft 3 draden:
bruin
geel
groen
en die andere heeft er 4
bruin
geel
groen
grijs/rood
nu komt die andere wel uit een iets oudere auto (89)
en mijn auto is van 92. kan ik deze nou doorverbinden en waarvoor is die grijs/rode draad??
of moet ik een ander motortje halen.
zekering is heel
mvg mike
centrale deurvergrendeling 460 doet niet
- Mike460turbo
- 2nd Gear member
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 02.01.2012 - 20:48
- Locatie: Hengelo
Volvo 460 turbo, 1992
Opel calibra 2.5 v6, 1995
Vw Golf 2; 1.3, 1987
Opel astra gsi 1996
Opel calibra 2.0 8v 1991
Volvo 440 1.7 GL 1991
Opel calibra 2.5 v6, 1995
Vw Golf 2; 1.3, 1987
Opel astra gsi 1996
Opel calibra 2.0 8v 1991
Volvo 440 1.7 GL 1991
- Mike460turbo
- 2nd Gear member
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 02.01.2012 - 20:48
- Locatie: Hengelo
Heb net ander motorje opgehaalt bij de sloop. Exact dezelfde maar je hoort ze allemaal wel dat ze iets doen maar toch gaan ze niet van/op slot.
K zit meer te denken aan een kabelbreuk ergens.
K zit meer te denken aan een kabelbreuk ergens.
Volvo 460 turbo, 1992
Opel calibra 2.5 v6, 1995
Vw Golf 2; 1.3, 1987
Opel astra gsi 1996
Opel calibra 2.0 8v 1991
Volvo 440 1.7 GL 1991
Opel calibra 2.5 v6, 1995
Vw Golf 2; 1.3, 1987
Opel astra gsi 1996
Opel calibra 2.0 8v 1991
Volvo 440 1.7 GL 1991
- Schilder
- 3rd Gear member
- Berichten: 404
- Lid geworden op: 14.09.2008 - 01:38
- Locatie: Omg. Arnhem
Hoi Mike,Mike460turbo schreef:Hallo,
mijn cv doet het helemaal niet meer. als ik het knopje omhoog en omlaag doen van de bestuurderskant hoor ik wel een geluidje net of ze open willen maar niet genoeg power hebben. ik denk zelf dat het motortje is. dus ik deurpaneel eraf gehaald en ik had nog een motor liggen maar deze had 4 draden en die van mij maar 3..
mvg mike
Deur 1,2,3,4... of maar 1 deur?.
Schilder
Liever niet dan wel sleutelen
Opel Kadett B
Volkswagen Kever 6 volt 1969
Opel Kadett D 1980
Mitsubishi Galant 1980
Opel Kadett E 1986 1,6 special
Volkswagen transporter 1980
Fiat Regata weekend
Ford Escort bestel 1989 1.6
Mazda 323F
Renault 460 B18U 1993
Opel Kadett B
Volkswagen Kever 6 volt 1969
Opel Kadett D 1980
Mitsubishi Galant 1980
Opel Kadett E 1986 1,6 special
Volkswagen transporter 1980
Fiat Regata weekend
Ford Escort bestel 1989 1.6
Mazda 323F
Renault 460 B18U 1993
- Mike460turbo
- 2nd Gear member
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 02.01.2012 - 20:48
- Locatie: Hengelo
Niks doet het. Als ik de pin omhoog doe van de bestuurderskant dan hoor je ze wel allemaal tik zeggen. Net of die niet genoeg stroom heeft. Nu heb ik de stekker doorgemeten. En zot maar 9,50 volt op. Moet hier normaal geen 12 volt op staan? En kwam erachter dat de bijrijderskant het slot heel stroef gaat. Miss houd deze allees tegen maar dan zouden ze achter toch wel open moeten gaan?
Volvo 460 turbo, 1992
Opel calibra 2.5 v6, 1995
Vw Golf 2; 1.3, 1987
Opel astra gsi 1996
Opel calibra 2.0 8v 1991
Volvo 440 1.7 GL 1991
Opel calibra 2.5 v6, 1995
Vw Golf 2; 1.3, 1987
Opel astra gsi 1996
Opel calibra 2.0 8v 1991
Volvo 440 1.7 GL 1991
- Mike460turbo
- 2nd Gear member
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 02.01.2012 - 20:48
- Locatie: Hengelo
Kan natuurlijk zijn een kabelbreuk, of mosschien wel me accu overleden want starten doet die ook langer over. Zal accu eens doormeten.
Volvo 460 turbo, 1992
Opel calibra 2.5 v6, 1995
Vw Golf 2; 1.3, 1987
Opel astra gsi 1996
Opel calibra 2.0 8v 1991
Volvo 440 1.7 GL 1991
Opel calibra 2.5 v6, 1995
Vw Golf 2; 1.3, 1987
Opel astra gsi 1996
Opel calibra 2.0 8v 1991
Volvo 440 1.7 GL 1991
- Schilder
- 3rd Gear member
- Berichten: 404
- Lid geworden op: 14.09.2008 - 01:38
- Locatie: Omg. Arnhem
Meet maar eens eerst de accu door ja, de meest voorkomende breuk v/d kabel zit meestal tussen deur en stijl.Mike460turbo schreef:Kan natuurlijk zijn een kabelbreuk, of mosschien wel me accu overleden want starten doet die ook langer over. Zal accu eens doormeten.
Schilder
Liever niet dan wel sleutelen
Opel Kadett B
Volkswagen Kever 6 volt 1969
Opel Kadett D 1980
Mitsubishi Galant 1980
Opel Kadett E 1986 1,6 special
Volkswagen transporter 1980
Fiat Regata weekend
Ford Escort bestel 1989 1.6
Mazda 323F
Renault 460 B18U 1993
Opel Kadett B
Volkswagen Kever 6 volt 1969
Opel Kadett D 1980
Mitsubishi Galant 1980
Opel Kadett E 1986 1,6 special
Volkswagen transporter 1980
Fiat Regata weekend
Ford Escort bestel 1989 1.6
Mazda 323F
Renault 460 B18U 1993
- Mike460turbo
- 2nd Gear member
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 02.01.2012 - 20:48
- Locatie: Hengelo
Accu is goed. Maar heb op de stekker gemeten daar komt 9,5 volt op. Hier hoort toch ook 12/13 volt op te zitten? Dus zit waarschijnlijk ergens kabelbreuk
Volvo 460 turbo, 1992
Opel calibra 2.5 v6, 1995
Vw Golf 2; 1.3, 1987
Opel astra gsi 1996
Opel calibra 2.0 8v 1991
Volvo 440 1.7 GL 1991
Opel calibra 2.5 v6, 1995
Vw Golf 2; 1.3, 1987
Opel astra gsi 1996
Opel calibra 2.0 8v 1991
Volvo 440 1.7 GL 1991
- Mike460turbo
- 2nd Gear member
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 02.01.2012 - 20:48
- Locatie: Hengelo
Heb het gevonden. Sorry voor late reactie maar druk met nieuwe huis. Wat het probleem nou was. De stekken doe van de deur naar de auto loopt. Daar waren 2 stekkers gewoon doorgesleten. Denk door al die keren deur open en dicht doen. Dus krimpkousjes eraan en mijn cv werkt weer als een trein!
In ieder geval bedankt voor al het advies!
Topic kan dicht ben.
In ieder geval bedankt voor al het advies!
Topic kan dicht ben.
Volvo 460 turbo, 1992
Opel calibra 2.5 v6, 1995
Vw Golf 2; 1.3, 1987
Opel astra gsi 1996
Opel calibra 2.0 8v 1991
Volvo 440 1.7 GL 1991
Opel calibra 2.5 v6, 1995
Vw Golf 2; 1.3, 1987
Opel astra gsi 1996
Opel calibra 2.0 8v 1991
Volvo 440 1.7 GL 1991