Heeft er iemand een idee wat een elegante oplossing gaat zijn voor een carkit in de Volvo V40? Ik heb een iPhone 4s met een dun hoesje er om heen. Het mediassyeteem wat in de Volvo geplaatst gaat worden is een Premium uitvoering. In mijn beleving zou alleen een lader voldoende moeten zijn, maar dan wel in een nette uitvoering. Uit principe krijg ik kriebels van losse draden in de auto.
Eisen:
- De telefoon wordt opgeladen;
- Ik kan het display van mijn iPhone zien (handig voor flitsinformatie)
Ik hoor graag jullie deskundig advies (inclusief ene prijsindicatie).
Carkit voor iPhone 4s
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
Business pack niet genomen met blauwe tand car kit ?
Dan heb je al een USB aansluiting om je aifoon op te laden volgens mij
Dan heb je al een USB aansluiting om je aifoon op te laden volgens mij
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
-
- 4th Gear member
je zou deze houder kunnen overwegen; http://www.iphoneclub.nl/197153/tomtom- ... phone-uit/
Deze is itt de vorige ook geschikt voor een iPhone4s met beschermhoesje (zie filmpje).
Neem dan de versie voor vaste installatie in combinatie met een brodit clip.
Deze is itt de vorige ook geschikt voor een iPhone4s met beschermhoesje (zie filmpje).
Neem dan de versie voor vaste installatie in combinatie met een brodit clip.
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Gewoon een goede brodit houder met ingebouwde dockpoort nemen en met kabel die er aan de achterkant (!) uit komt, er zijn speciale clips om aan de center console te koppelen zonder schroeven en boren. Heb ze al liggen!
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
-
- 1st Gear member
Brodit is in der daad wel aan te raden. Heb ik in mijn huidige auto ook, bevalt echt super.
Ik heb echter nog geen autospecifieke mount kunnen vinden voor de nieuwe V40 op de site van Brodit...
Ik twijfel of ik mijn telefoon wel in een houder ga doen, zou alleen voor de flitsinformatie zijn. Ik vind het eigenlijk afbreuk doen aan het mooie strakke, cleane interieur van de V40...
Ik heb echter nog geen autospecifieke mount kunnen vinden voor de nieuwe V40 op de site van Brodit...
Ik twijfel of ik mijn telefoon wel in een houder ga doen, zou alleen voor de flitsinformatie zijn. Ik vind het eigenlijk afbreuk doen aan het mooie strakke, cleane interieur van de V40...
Volvo V40 D2 Business Ocean Race (Onix Black Metallic) + Business Pack Connect (Premium Audio) + 62 liter brandstoftank + V40 Styling Kit Carroseriekleur + 18" Midir
Volvo V40 D2 Summum (Black Sapphire Metallic) + Intro Line + V40 Styling Kit Carroseriekleur
Volvo V40 D2 Summum (Black Sapphire Metallic) + Intro Line + V40 Styling Kit Carroseriekleur
- danceplaza
- 2nd Gear member
ik zou voor een brodit houder gaan, zelf heb ik nu een Brodit houder 516193Jeroen26 schreef:Heeft er iemand een idee wat een elegante oplossing gaat zijn voor een carkit in de Volvo V40? Ik heb een iPhone 4s met een dun hoesje er om heen. Het mediassyeteem wat in de Volvo geplaatst gaat worden is een Premium uitvoering. In mijn beleving zou alleen een lader voldoende moeten zijn, maar dan wel in een nette uitvoering. Uit principe krijg ik kriebels van losse draden in de auto.
Eisen:
- De telefoon wordt opgeladen;
- Ik kan het display van mijn iPhone zien (handig voor flitsinformatie)
Ik hoor graag jullie deskundig advies (inclusief ene prijsindicatie).

je zal naast de houder ook een proclip moeten kopen, deze is nog niet beschikbaar voor de v40, maar zal bijna wel hetzelfde resultaat hebben als op de v60

Volvo V40 Summum D2 || Misty Blue || Espresso Brown leder
Opties: Intro line incl. Premium Audio || Security line incl. PCC
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
- danceplaza
- 2nd Gear member
de eerste v40 telefoon houders komen eraan.

http://www.pdaplus.nl/nl/catalogsearch/ ... it_1=27216
http://www.brodit.com/productList.html? ... 13&pn=prod

http://www.pdaplus.nl/nl/catalogsearch/ ... it_1=27216
http://www.brodit.com/productList.html? ... 13&pn=prod
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
En rechts naast je zwevende console?
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
-
- 4th Gear member
Misschien kom je dan terrecht bij dit soort universele houders, die je wat VT hierboven ook zegt naast het zwevende console kan monteren. De metalen achterplaat kan je zo buigen dat deze er tussen valt.

http://www.carkitstunter.nl/contents/nl ... oclip.html

http://www.carkitstunter.nl/contents/nl ... oclip.html
- danceplaza
- 2nd Gear member
die zal geheid nog wel komen, zoals in de v60VolvoTech schreef:En rechts naast je zwevende console?
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Heb al nagevraagd bij Brodit, op korte termijn niet ivm gevaren knieletsel bijrijder... arghh
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
- Paul
- Geartronic member
Telefoon lekker in je bekerhouder leggen en bedienen vanaf de RTI.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- HakanC
- 3rd Gear member
Ja maar wil mijn scherm wel kunnen zien i.v.m. handige apps zoals Flitsmeister
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
-
- 2nd Gear member
Dat is mijn twijfel ook, om hem evt zichtbaar in te bouwen mbv een brodit houder.... Aan de andere kant, gebruik ik Flitsnav nu al 1,5 jaar vanuit de bekerhouders... Het geluid is al genoeg waarschuwing in principe, en vanuit mijn ooghoeken (als hij rechtop staat) is de melding die naar voren komt al goed leesbaar...
Vrees toch dat als hij binnen 'handbereik' komt, ik er opgeven moment toch onder het rijden met de vingers aan ga zitten, dan hou ik hem liever tussen de stoelen in denk ik.
Vrees toch dat als hij binnen 'handbereik' komt, ik er opgeven moment toch onder het rijden met de vingers aan ga zitten, dan hou ik hem liever tussen de stoelen in denk ik.
- danceplaza
- 2nd Gear member
toch maar een brodit aangeschaft deze in het rechter ventilator openening geplaatst.
ziehier het resultaat!

ziehier het resultaat!

- Alwinp
- Starter
Aanstaande zaterdag krijg ik mijn V40, daarvoor heb ik veel gezocht naar een houder of clip waar een houder op kan. Ik ben zelf niet verder gekomen dan de Brodit clip die danceplaza ook heeft en die heb ik dan ook maar besteld. Ik vind het zelf ook geen mooie oplossing maar vind het beter dan geen.
Red je het trouwens met het standaard USB kabeltje tot aan de USB aansluiting, of moet er een verlengkabeltje tussen?
Red je het trouwens met het standaard USB kabeltje tot aan de USB aansluiting, of moet er een verlengkabeltje tussen?
Volvo V40 Momentum T3 || Black Sapphire metallic || T-Tec Textiel Charcoal
Opties: Intro line incl. Premium en Audio Park Assist Pilot || Security line || Winter Line
Panoramisch dak || Sportchassis || Extra getint ramen achterportieren en achterklep
Accesiores: 18"; Midir Diamond Cut/Glossy || Exterior Styling kit, incl. dubbele uitlaat
Dakspoiler extra spoilerlip T5 & D4 || Trekhaak met afneembare kogel, incl. 13-polig
Opties: Intro line incl. Premium en Audio Park Assist Pilot || Security line || Winter Line
Panoramisch dak || Sportchassis || Extra getint ramen achterportieren en achterklep
Accesiores: 18"; Midir Diamond Cut/Glossy || Exterior Styling kit, incl. dubbele uitlaat
Dakspoiler extra spoilerlip T5 & D4 || Trekhaak met afneembare kogel, incl. 13-polig
- danceplaza
- 2nd Gear member
standard usb kabel van de iphone voldoet voor mij, maar voor een paar euro via focalprice kan je een langere kabel bestellen.Alwinp schreef:Aanstaande zaterdag krijg ik mijn V40, daarvoor heb ik veel gezocht naar een houder of clip waar een houder op kan. Ik ben zelf niet verder gekomen dan de Brodit clip die danceplaza ook heeft en die heb ik dan ook maar besteld. Ik vind het zelf ook geen mooie oplossing maar vind het beter dan geen.