Is het mogelijk om het zeiltje van de C30 te vervangen door een harcover?
Zijn hiet ombouwsets voor in de handel?
Zeiltje vervangen door hardcover
-
- 2nd Gear member
Dat laatste is onzin, er kunnen twee boodschappenkratjes in en een kratje bier. Niet boven de rand van het krat laden en een beetje manouvreren. Ik heb die hardcover sinds 2007 en gaat prima. Trouwens het ding ligt als het moet ook los op zijn plek (dan wel wat hoger) en dat gaat ook prima.
en moet je veel vervoeren dan het ding thuislaten en de bank plat.
en moet je veel vervoeren dan het ding thuislaten en de bank plat.
MY21 XC40 T5 R-design, Bursting Blue
-
- 2nd Gear member
voor de liefhebber 
Heb wel een loadcover in de aanbieding (nieuw)

Heb wel een loadcover in de aanbieding (nieuw)
Vorig vervoer
-2006 Volvo S40 1.6D Black, Edition II uitvoering
-MY13 Volvo C30 D2 Passion Red R-Edition + Luxury Line + R-Design Bodykit + Trekhaak + Loadcover + Sunblinds
-MY12 Volvo V70 Summum Oyster Grey Metallic
-MY16 Volvo V40 Business Sport ONYX Metallic Black + 18 Inch Midir Diamond Cut / Glossy black
Huidig
MY15 Volvo V60 R-Design Crystal White Pearl + R-Design Plus Line + 19 Inch Artio Diamond Cut
-MY13 Volvo C30 D2 Passion Red R-Edition + Luxury Line + R-Design Bodykit + Trekhaak + Loadcover + Sunblinds
-MY16 Volvo V40 Business Sport ONYX Metallic Black + 18 Inch Midir Diamond Cut / Glossy black
Huidig
MY15 Volvo V60 R-Design Crystal White Pearl + R-Design Plus Line + 19 Inch Artio Diamond Cut
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
het ziet er leuk uit maar is een onding in gebruik
Volvo for life
-
- 1st Gear member
Wij hebben er net een besteld bij de auto (14% bijtelling - Wegenbelastingvrij). Ik vermoed dat dit een actie was gezien wij € 195,- betaald hebben voor de hardcover en de sunblinds.
Terug te vinden in de prijslijst op blz 8 onder accessoires als "Loadcover (hard) bagageruimte" € 225,- en de sunblinds € 145,-. Ik vind het een verademing tov de standaard "afdekhoes bagageruimte." Dit zal echter een kwestie van voorkeur, manier van gebruik en gewenning zijn.
--------------------------------
Volvo C30 MY13 D2 R-EDITION LUXURY LINE Cosmic White
Terug te vinden in de prijslijst op blz 8 onder accessoires als "Loadcover (hard) bagageruimte" € 225,- en de sunblinds € 145,-. Ik vind het een verademing tov de standaard "afdekhoes bagageruimte." Dit zal echter een kwestie van voorkeur, manier van gebruik en gewenning zijn.
--------------------------------
Volvo C30 MY13 D2 R-EDITION LUXURY LINE Cosmic White
- Tomba la bomba
- 1st Gear member
Ik heb 'em ook al jaren. Super handig en stukken mooier dan dat rare flapje. Een paar jaar geleden waren ze in Belgie trouwens stukken goedkoper dan in NL. Weet niet of dat nog zo is.
Gr. Tombaaa
Gr. Tombaaa
Als je iedere ochtend met het verkeerde been uit bed stapt, moet je misschien eens blijven liggen...
- BS
- 2nd Gear member
Ik vond de afdekking in de ouwe V40 pas echt irritant, half hard, half zeil... En dan was toch vooral het harde deel dat de boel letterlijk en figuurlijk frustreerde. Mijn C30 had een hard cover, die heb ik direct op Markplaats van de hand gedaan. Ik snap die harde covers niet zo. De kofferbak is al zo klein, als je hem al gebruikt is een beetje flexibele afdekking toch wel fijn.
-
- 2nd Gear member
@stof ja heb hem nog doe me ff je email dan regelen we wel wat
Vorig vervoer
Huidig
Huidig