Hallo,
het zal een beetje vroeg zijn voor dit topic omdat er nog niet veel gereden word met de v40. Maar toch ben ik benieuwd naar het werkelijke verbruik van iedereen.
Dus:
type motor:
schakeling: auto / manueel
km stand:
rijstijl: eco / normaal / performance
verbruik: Liters / 100 KM
V40 brandstofverbruik
-
- 3rd Gear member
Misschien handiger om ipv een poll hetzelfde overzicht als in het v60 / s60 stuk te gebruiken...
Ik ga zelf niet uit van de boordcomputer maar het daadwerkelijke verbruik aan de pomp (bij de v60 ook zo gedaan).
Ik ga zelf niet uit van de boordcomputer maar het daadwerkelijke verbruik aan de pomp (bij de v60 ook zo gedaan).
V40 Summum, T4, Introline, Premium Audio, extra getint glas achterportieren, stoelverwarming, sport chassis, Black Sapphire Metallic, 18"; Taranis velgen
V60 Momentum - T3, Business Pack Pro
V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
-
- 3rd Gear member
Om eerlijk te zijn heb ik echt geen idee wat gemiddeld combinatie verbruik zou moeten zijn van een T4 
En weet nu al dat ik fabrieksopgaaf toch niet ga halen
heb heb geprobeerd met een v60... Maar daar viel ik bij in slaap 
Dus zoals ik zei... Misschien handiger om gewoon eenm overzicht ga maken waar iedereen zijn eigen verbruik in aanvult.... Zo'n overzicht is ongeveer in alle model subfora.
Zie:
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=43205

En weet nu al dat ik fabrieksopgaaf toch niet ga halen

Dus zoals ik zei... Misschien handiger om gewoon eenm overzicht ga maken waar iedereen zijn eigen verbruik in aanvult.... Zo'n overzicht is ongeveer in alle model subfora.
Zie:
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=43205
V40 Summum, T4, Introline, Premium Audio, extra getint glas achterportieren, stoelverwarming, sport chassis, Black Sapphire Metallic, 18"; Taranis velgen
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Mods break
Poll verwijderd.
Poll verwijderd.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
-
- 1st Gear member
Ik rijd nu ong. 5 weken in m'n V40 D2 Summum en gem. verbruik is ong. 1 op 20 a 22 en dan heb ik het over lange stukken op de snelweg en 80/100 km wegen. Zal heel moeilijk worden om de 1 op 25 te halen. Wellicht als de auto wat meer is ingereden....